Uthyrare till Kalmar
Rikshem / Receptionistjobb / Kalmar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Kalmar,
Mörbylånga,
Borgholm,
Nybro,
Torsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rikshem i Kalmar,
Norrköping,
Helsingborg,
Södertälje,
Stockholm eller i
hela Sverige Rikshem ägs av Fjärde AP-fonden och AMF och är ett av Sveriges största privata fastighetsbolag. Vi erbjuder bostäder och samhällsfastigheter på utvalda orter från norra till södra Sverige. På Rikshem arbetar vi utifrån värdeorden Drivande, Närvarande, Ansvarstagande. Som arbetsgivare kännetecknas vi av en dynamisk miljö och korta beslutsvägar. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling för dig som har drivkraft och engagemang. Läs mer på Rikshem.se
Rikshem har på kort tid vuxit till att bli ett av Sveriges största privata fastighetsbolag. Med ett stort fastighetsbestånd och en positiv lokal utveckling startar vi upp ett nytt ortskontor i Kalmar, och tar därmed nästa steg i vår lokala utveckling. Därför söker vi en förvaltare som vill vara med och utveckla verksamheten. Vi befinner oss i en stark tillväxtfas och bolaget tar nu nästa steg i vår utveckling med fokus på ökad hållbarhet, digitalisering och långsiktig kundnöjdhet. Vi erbjuder nu möjligheten att få vara med och växa på ett av Sveriges mest spännande fastighetsbolag.
Som uthyrare utvecklar du våra kundkontakter.
Rikshem har funnits i Kalmar sedan 2012, och har hittills outsourcat förvaltningen. Vi har en växande fastighetsportfölj som i dagsläget inkluderar närmare tusen bostadslägenheter och cirka 10 samhällsfastigheter varav huvuddelen är vård- och omsorgsboenden. Under de kommande två åren kommer vi att färdigställa flertalet nybyggda lägenheter och genomföra ombyggnader i våra samhällsfastigheter. I samband med att vi växer startar vi upp ett ortskontor med egen förvaltning.
Som uthyrare på Rikshem arbetar du med hela uthyrningsprocessen av Rikshems bostäder, mindre lokaler och parkeringsplatser. Arbetet innehåller bland annat tät kontakt med Rikshems kunder och bostadssökande genom telefon, e-post och direktmöten. Du välkomnas till vårt kontor i Kalmar och rapporterar till Fastighetschefen.
Vi söker dig som har:
• Erfarenhet från tidigare arbete med kundbemötande och administration
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Goda kunskaper i både svenska, engelska (tal och skrift) och gärna något annat språk.
Vi ser gärna att du har utbildning inom ekonomi eller juridik alternativt har arbetslivserfarenhet från fastighetsbranschen. Som person är du van att ta egna initiativ och trivs med att arbeta både självständigt och i team. Du är strukturerad, skicklig på att hantera stora mängder information och olika uppgifter samtidigt samt har en säljande inställning. Du drivs av att arbeta mot tydliga mål och är affärs- och resultatorienterad. Då tjänsten ställer höga krav på snabb service, behöver du ha intresse och förståelse för kundens behov och ett utpräglat sinne för service och
Rikshem arbetar för att vara en inkluderande organisation och söker därför dig som kan bidra med nya perspektiv, värdesätter olikheter och förstår hur dessa påverkar dig själv och andra.
Varför Rikshem?
På Rikshem arbetar vi utifrån värdeorden Drivande, Närvarande och Ansvarstagande. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling för dig som har drivkraft och engagemang.
Vill du vara med på en spännande resa tillsammans med oss? Ansök via
www.rikshem.se/ledigajobb senast den 27 maj 2018. I din ansökan ber vi dig inkludera CV samt personligt brev. Har du frågor om tjänsten kontakta Christofer Bernebring, Regionchef,
christofer.bernebring@rikshem.se.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2018-05-09ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRikshem
AdressRikshem
Vasagatan 52
11120 Stockholm
KontorsadressVasagatan 52
Jobbnummer 4134495
Observera att sista ansökningsdag har passerat.