Uppdragschefs administration inom personlig assistans i Gävle
Ockelbos Personligaste Assistans AB / Administratörsjobb / Gävle
2025-04-11
Visa alla administratörsjobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ockelbos Personligaste Assistans AB i Gävle,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker,
Hofors eller i
hela Sverige Vi söker nu en kollega för en tidsbegränsad anställning hos oss över sommaren på OP assistans. Är du en fena på administration, är serviceminded och vill vara med och göra varje enskilt liv rikare, varje dag?
I rollen som administrativt stöd till våra uppdragschefer får du en varierad roll och hjälpa våra chefer med administrativa processer så som uppdateringar i vårt verksamhetssystem, vissa kundkontakter, posthantering med mera. Dina kontaktytor är inom det närmsta teamet av chefer, samt med våra centrala stödfunktioner samt eventuella externa kontakter så som; Försäkringskassan, kommuner, fackliga organisationer mfl.
I rollen ingår arbetsuppgifter kopplade till:
Allmänna administrativa arbetsuppgifter så som posthantering
Uppdateringar i vårt verksamhetssystem kopplade till kvalitetsarbete, bemanning/personal, dokumentation
Vi söker dig som:
Trivs i en serviceinriktad, administrativ roll
Föredrar sociala sammanhang och att skapa relationer
Gillar självständigt arbete samtidigt som du har en god samarbetsförmåga
Är strukturerad, duktig på att planera och lösningsfokuserad
Publiceringsdatum2025-04-11Kvalifikationer Har tidigare administrationserfarenhet
Van att jobba arbeta administrativt i olika system
Har flytande kunskaper i svenska språket, såväl i tal som i skrift
Meriterande med erfarenhet av en liknande roll och arbete inom personlig assistans
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, engagemang och driv att vilja utvecklas i din yrkesroll tillsammans med oss.
Mer om tjänsten:
Placeringen är vårt kontor i Gävle.
Tjänsten är en tidsbegränsad anställning Maj till Augusti 2025.
Arbetstiden är måndag till fredag kl. 09.00 - 15.00
Det tillkommer eventuellt arbete förlagt på kvällstid i form av möten och kundaktiviteter.
Tillträde: April/maj 2025, enligt överenskommelse.
Om frågor och mer om rekryteringen
Urvalsprocessen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag som är den 27 april 2025, så vänta inte med din ansökan!
Har du frågor kring tjänsten eller rekryteringen är du välkommen att kontakta Jessica Johansson, kontorschef,
jesa.johansson@opassistans.se eller Regina Lindstedt, rekryteringschef Team Olivia,
regina.lindstedt@teamolivia.sePersonlighetstester som komplement till din ansökan Under rekryteringen genomförs personlighetstester som en del i vår urvalsprocess. Tester gör urvalsprocessen mer träffsäker och rättvis för dig som söker arbete hos oss och återkopplar till det som är relevant för tjänsten. Du får automatiskt länkar per mail när du skickat in din ansökan, och återkopplingen sker automatiskt via systemet direkt efter genomförda tester.
Vi kan komma att tillämpa bakgrundskontroller i denna rekrytering.
En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige.
Om företagetVi på OP Assistans erbjuder personlig assistans grundad på respekt, kompetens och helhetssyn i Gävleborg & Nord Uppland. Vi erbjuder våra kunder en assistans som tydligt utgår ifrån behov och önskemål där vi samtidigt prioriterar god arbetsmiljö för våra medarbetare. Vi har drygt 60 kunder och 400 medarbetare som är anställda på hel- eller deltid och vårt kontor finns i centrala Gävle.
Läs gärna mer om oss här:
www.opassistans.se En del av Team Olivia
Nordström assistans ingår i koncernen Team Olivia. Team Olivia har utvecklats till ett ledande omsorgsföretag med att etablerade bolag under lokala varumärken med verksamheter i Sverige och Danmark.
Läs mer om Team Olivia här:
www.teamolivia.se Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-04-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Ockelbos Personligaste Assistans AB (org.nr 556553-5910)
Arbetsplats OP Assistans
Kontakt Regina Lindstedt
regina.lindstedt@olivia.se Jobbnummer 9281219