Uppdragsansvarig Inom El Och Tele Till Göteborg
Temp-Team / Elkraftsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla elkraftsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Temp-Team i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Vi vänder oss till dig som har relevant utbildning och mångårig erfarenhet inom vår bransch.
Du jobbar idag eller har jobbat som uppdragsansvarig eller motsvarande inom El och Tele. Är du också engagerad, nyfiken och kreativ med ett starkt driv och har du dessutom en skarp blick för helheter - då vill vi gärna att du blir en av oss!
Vi söker dig som vill arbeta på vårt Göteborgskontor inom vårt nystartade verksamhetsområdet El och Tele. Tillsammans med vår ansvarige för El och Tele samt ca 150 kollegor i Göteborg har du alla möjligheter till ett varierat och spännande arbete i en stimulerande miljö, med bra gemenskap, trivsel och nytänkande som är viktigt för oss. Vi har roligt på jobbet, helt enkelt!
Företagspresentation
Bengt Dahlgren den ledande teknikaktören som är mitt inne i processen att kunna erbjuda tjänster och en arbetsmiljö som ingen tidigare gjort. Vi är det självklara valet för kunder och medarbetare. Med utgångspunkt i vårt tekniska kunnande vill vi fortsätta att utveckla våra verksamhet kopplat till kvalitet i byggprocessen genom unik tekniskt kunnande ihop med en bra kundrelation och affärssinne.
I Bengt Dahlgren-koncernen blir du kollega med ca 500 andra specialister. Du som själv kan och vill bidra med din kompetens är mycket välkommen!
Tjänstebeskrivning
Hos oss arbetar du i stora och prestigefyllda projekt ihop med branschens ledande profiler. Du tar ansvar, du syns och hörs, du sätter avtryck. Din kompetens har alla chanser att bli ännu bredare. Dels genom vår aktiva roll i utbildningsfrågor, dels genom att kunskaper aktivt byggs upp genom internutbildning och projektarbete.
Hos oss är du inte en i mängden, hos oss är du nischad inom det du själv brinner för och det du gör bäst. Möjligheterna till erfarenhetsutbyte och arbete i en stimulerande miljö är stor.
Egenskaper
Du är van att arbeta självständigt, ta egna initiativ och har samtidigt en god planerings- och organisationsförmåga. Du är prestigelös och har lätt för att skapa kontakter med både kollegor och uppdragsgivare. Du vill och kan ta ansvar för projektens genomförande samt är beredd att satsa lite extra när det behövs. Du klarar av att bli ställd inför nya problemställningar och är inte rädd att ta tag i nya situationer som ställer din kompetens och personliga egenskaper på sin spets.
Självklart har du god branschkunskap och ett brinnande intresse av att lära dig mer. Är du rätt person finns det mycket goda framtidsutsikter hos oss.
Ansökan
Du söker tjänsten via länken nedan. Då vi har ett löpande urval till tjänsten är det viktigt att du skickar din ansökan så fort som möjligt för att öka dina chanser att komma med i urvalsprocessen.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Calle Odén på TEMP-TEAM 0708-582374 eller Bengt Sinander på Bengt Dahlgren 031-7922720
TEMP-TEAM är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och har i över 35 år framgångsrikt rekryterat medarbetare till såväl börsnoterade företag som mindre verksamheter. Vi är en del av en internationell koncern och tillsätter tjänster både inom kollektiv- och tjänstemannasektorn. Läs gärna mer om oss på vår hemsida <A HREF="
http://www.temp-team.se/">TEMP-TEAM.se</A>. Håll dig uppdaterad på nya jobb! Följ oss på <A HREF="
https://www.linkedin.com/company/temp-team-sverige">LinkedIn</A> och gilla oss på <A HREF="
https://www.facebook.com/tempteam.se/">Facebook</A>.Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-08-24ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-29
Ange följande referens när du ansöker: 1391
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCalle Odén
FöretagTEMP-TEAM
AdressTEMP-TEAM
Nordstadstorget 6
41105 Göteborg
KontorsadressNordstadstorget 6
Jobbnummer 3659998
Observera att sista ansökningsdag har passerat.