Undersköterskor till Svartbäcken hemvård

Uppsala kommun / Apotekarjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla apotekarjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Uppsala kommun i Uppsala, Södertälje eller i hela Sverige

Svartbäcken hemvård

Uppsala kommun Vård & omsorg är Uppsalas största utförare av tjänster inom vård och omsorg, med drygt 5 000 medarbetare. Vårt mål är också att bli Sveriges bästa. Vi tror på kraften i mötet mellan människor och hos oss kan du göra skillnad, både för oss och för de människor vi finns till för.

Inom Uppsala kommun Vård & omsorg finns området Hemvård. Medarbetarna som jobbar här har till uppgift att hjälpa personer som exempelvis blivit sjuka, gått igenom en operation eller kanske är i den åldern som gör att deras kropp inte längre orkar som förr. Oavsett orsak ger vi service och vård i våra kunders hem dygnet runt, årets alla dagar. Vår verksamhet vilar på våra medarbetares kompetens, engagemang och vilja att göra skillnad i varje del av de arbetsuppgifter som vi utför. Nu söker Hemvården flera serviceinriktade undersköterskor till olika geografiska områden i Uppsala, varav Svartbäcken hemvård är ett av dem.


Publiceringsdatum
2016-10-31

Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:
• medicinska uppgifter, däribland uppgifter du får genom delegering av legitimerad personal
• personlig omvårdnad
• serviceinsatser

Arbetstiderna är förlagda till dag/kväll, både vardag och helg. Det finns en möjlighet att uttrycka önskemål gällande tjänstgöringsgrad i ditt arbete. Uppsala Kommun har som norm att erbjuda heltid till alla sina medarbetare. Detta kan innebära att du har din huvudsakliga anställning på en av våra arbetsplatser men kan komma att arbeta på andra ställen för att komma upp till heltid om önskemål finns kring detta. Vi har en ambition om att skapa så goda förutsättningar som möjligt för dig som medarbetare gällande dina arbetstider och tjänstgöringsgrad.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har:
• Vård- och omsorgsutbildning och är undersköterska
• Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift
• God datorvana och god förmåga att hantera digital dokumentation

Det krävs även att du kan uppvisa utdrag ur relevant belastningsregister. Du känner dig bekväm med att cykla och vi ser gärna att du har körkort. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete inom liknande verksamheter. En fördel är också om du har fördjupade kunskaper kring olika sjukdomar som t.ex. demens eller psykisk ohälsa.

Som person är du stabil, serviceinriktad, kvalitetsmedveten och ansvarstagande. Hos oss blir du uppskattad för din vilja att ta dig an och lära dig nya arbetsuppgifter och för ditt fina sätt att bemöta människor. Varmt välkommen med din ansökan!

Upplysningar
I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen.

Vi arbetar efter löpande urval.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, kontakta:
Jenny Nilsson, rekryterare, 018-727 56 25
Mahvash Hamlehbar, verksamhetschef, 018-727 65 17

Facklig kontakt
Kommunal, 010-442 88 16
Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

Dina personuppgifter kommer att användas för att administrera din ansökan inom Uppsala kommun.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare. 100%. Tillträde omgående.

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-14
Ange följande referens när du ansöker: SUV-2016-1065
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Uppsala kommun

Adress
Uppsala kommun

75375 Uppsala

Kontorsadress


Jobbnummer
3132344

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Uppsala kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Uppsala kommun: