Undersköterska till Ankaret demensboende
Västerås kommun / Undersköterskejobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla undersköterskejobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Västerås kommun i Västerås,
Örebro eller i
hela Sverige Är du undersköterska och vill arbeta med att skapa en meningsfull vardag för våra äldre? Då är denna tjänst för dig!
Vi på Ankarets äldreboende söker nya kollegor, du kommer bidra med en bra och trivsam miljö för våra kunder och medarbetare. Ankarets äldreboende är för personer med demenssjukdom och är beläget på Östermälarstrand med 45 lägenheter.
Vi utgår ifrån Västerås stads värdegrund alltid bästa möjliga möte, för oss betyder det att allt vi gör sker med kunskap och omtanke. Vi ligger i framkant i arbetet med digitala trygghetslösningar anpassade för individens behov och arbetar hela tiden för att våra kunder ska ha en så fin vistelse som möjligt. För att du ska få en så bra start som möjligt kommer vi att erbjuda dig en gedigen introduktion anpassad efter din erfarenhet.
Läs gärna mer om vår förvaltning på
www.vasteras.se/vardochomsorgPubliceringsdatum2023-09-14ArbetsuppgifterDu stödjer våra kunder med allt som hör till deras vardag och personliga omvårdnad. Det innebär bland annat tvätt, städ, hjälp vid måltider och stöttning i vardagliga aktiviteter, du är kundens förlängda arm och gör skillnad i kundens vardag. Vår ambition är att alla våra kunder ska känna att de har rätt till sitt eget liv, rätt att fortsätta vara den unika individ som de är, och att de har rätt till en meningsfull vardag. Vi erbjuder ett spännande jobb där vi hela tiden utmanar oss själva i att utveckla vårt arbetssätt.
KvalifikationerVi söker dig som har en undersköterskeutbildning. Vi ser att du har god datorvana och kan hantera digitala verktyg och har ett genuint intresse för personer med demenssjukdom. Vi vill även att du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom äldreomsorgen.
Vi letar efter dig som är lugn och trygg. Du ser möjligheter i förändringar och har lätt för att anpassa dig till nya omständigheter. Du är bra på att samarbeta och relaterar till andra på ett lyhört och smidigt sätt. Du är empatisk, sätter kunden i fokus och är mån om att den omvårdnad du ger håller hög kvalitet. En viktig del är att du uppskattar att arbeta i team och har viljan att bidra till teamets framgång i din profession. Du är kompetent inom ditt område och delar gärna med dig av kunskap och erfarenheter.
Varmt välkommen med din ansökan!
ÖVRIGT
Välkommen till Västerås stad - Västmanlands största arbetsgivare. Vi är 11 000 kollegor som tillsammans får en hel stad att fungera. Vi vet att det är i våra möten vi kan göra skillnad, oavsett om det är i våra verksamheter eller digitalt. Därför är vår värdegrund Alltid bästa möjliga möte en viktig del i vårt uppdrag. För att få en stolt och välfungerande stad och nå vår vision om staden utan gränser vill vi också att våra medarbetare ska spegla mångfalden i samhället.
Läs mer om möjligheter, karriärvägar och om vårt erbjudande här:
https://www.vasteras.se/jobbochkarriärI samband med intervju behöver du styrka ditt medborgarskap. Det kan du göra med pass alternativt personbevis tillsammans med ID-handling. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du uppvisa att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen
Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.
Ersättning Enligt avtal.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-09-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2023/00587".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Västerås kommun (org.nr 212000-2080)
Arbetsplats Vård- och omsorgsförvaltningen
Kontakt Enhetschef
Lena Myrberg
lena.myrberg@vasteras.se 021-39 42 80 Jobbnummer 8110508
Observera att sista ansökningsdag har passerat.