Undersköterska till Almäng i Fotskäl
Marks kommun / Undersköterskejobb / Mark
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla undersköterskejobb i Mark,
Härnösand,
Timrå,
Sundsvall,
Kramfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Marks kommun i Mark Är du en person som värdesätter utveckling, engagemang och omtänksamhet i ditt arbetsliv? Då skulle vi passa bra ihop - för det gör vi också.
Genom att jobba hos oss är du med och bidrar till en bättre vardag för tusentals människor i Marks kommun. Inte minst din egen. Hos oss får du möjlighet att växa - både som person men också i din yrkesroll, samtidigt som det du jobbar med får ett helt samhälle att växa. Oavsett vad dina arbetsuppgifter är så kommer du göra livet för alla de som bor och verkar här lite enklare. Och det är något vi värdesätter högt. Vår vision är att vara en nära kommun med människan i fokus. Nära varandra, vår omvärld och framtiden. Vi vill vara ett närvarande samhälle som med lugn och värme står bakom ryggen och tar emot våra 35 000 invånare, 3 500 medarbetare och hundratals företagare. Då blir varenda medarbetare hos oss betydelsefull. Tillsammans ser vi till att ett helt samhälle fungerar.
Publiceringsdatum2022-09-09ArbetsuppgifterAlmäng är ett mindre äldreboende med sammanlagt 20 boenden uppdelat på 1 somatisk och 1 demens avdelning. Boendet ligger geografiskt sett med närhet till Kungsbacka.
Vi söker dig som är undersköterska och som brinner för våra äldre, deras behov och intressen. Du är en person som vill skapa guldkant och trygghet genom engagemang och stort ansvarstagande. Du är en person som är både handlingskraftig och framåt men som också ser värdet i ett lugnt samtal och närvaro som en av huvuduppgifterna.
Du gillar utmaningar och att utvecklas och samtidigt uppskattar kraften i ett gott team-arbete. Du gillar att ta ansvar för aktiviteter samt att skapa meningsfullhet för våra brukare.
Arbetstid är förlagt under dag-, kväll-, helgtjänstgöring.
KvalifikationerVi ser att du har undersköterskeutbildning eller annan utbildning med inriktning mot vård och omsorg. Det är meriterande om du besitter tidigare erfarenheter inom vård och omsorg. Vi söker dig som har ett starkt engagemang och intresse för målgruppen. Du har en positiv grundsyn och är professionell i din yrkesroll. Du är ansvarstagande och tar egna initiativ när det krävs. Du planerar dina arbetsuppgifter samt följer lagar och rutiner.
Att kommunicera och ge service är en mycket viktig del i arbetet och du behöver därför ha både muntliga och skriftliga färdigheter i svenska språket samt god datavana.
Meriterande är språkkunskaper i finska.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet
Intervjuer sker löpande.
ÖVRIGT
Vi som jobbar inom Marks kommun utvecklar gemensamt vår tillsammanskultur genom att vi är engagerade, omtänksamma och utvecklande, till långsiktig nytta för individ och samhälle.
Som arbetsgivare främjar vi lika rättigheter, skyldigheter och möjligheter för alla medarbetare och värdesätter de kvaliteter som mångfald och en jämn könsfördelning kan tillföra verksamheten.
Marks kommun erbjuder olika personalförmåner såsom ex. attraktivt friskvårdsbidrag, rabatterat årskort på Västtrafik, hyrcykel, pensions- och semesterväxling samt i förekommande fall flexibel arbetstid. Vi har också bra kommunikationer mellan ex Göteborg, Borås, Varberg och det är lätt att parkera om du kör bil.
Vi undanber oss vänligen men bestämt kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: 2022-10-07 Enligt överenskommelse med arbetsgivaren.
ErsättningEnligt avtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-09-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagMarks kommun
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "C102088".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Marks kommun (org.nr 212000-1504)
Arbetsplats Marks Kommun
Kontakt Rekryterare
Emili Gabriel
emili.gabriel@mark.se 0320-217942 Jobbnummer 6963290
Observera att sista ansökningsdag har passerat.