Undersköterska 75% hemtjänsten Södra

Filipstads kommun, Kommunstyrelsen / Apotekarjobb / Filipstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla apotekarjobb i Filipstad, Hällefors, Nacka, Munkfors, Kristinehamn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Filipstads kommun, Kommunstyrelsen i Filipstad

Du kommer att arbeta med äldrevård och kommer att utföra delegerade arbetsuppgifter. I arbetet ingår tjänstgöring under dagtid, kvällstid och varannan helg. Vid eventuella verksamhetsförändringar kan tjänstgöring inom andra hemtjänstområden aktualiseras.

Vi söker dig som är undersköterska. Det är meriterande om du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare. Som person är du öppen, utåtriktad och positiv.
Flexibilitet, ett gott bemötande och intresse för att arbeta med människor är ett måste. Arbetsgivaren kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

B-körkort är ett krav och vi ser gärna att du har grundläggande datakunskap då vissa arbetsmoment utförs via en dator.

Filipstad i östra Värmland har ca 10 500 invånare. Här har du nära till natur och friluftsliv och också till kultur, sevärdheter och fartfyllda evenemang. Filipstads kommun är en stor arbetsgivare med ca 1 100 tillsvidareanställda. Här satsar vi på våra medarbetare, till exempel genom att erbjuda ett brett utbud av kostnadsfri träning och friskvårdsaktiviteter.

Nu söker Socialförvaltningen dig som vill arbeta som undersköterska inom hemtjänsten.

Varaktighet, arbetstid
60%-80%

Publiceringsdatum
2017-01-25

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-02-12
Ange följande referens när du ansöker: Undersköterska TV

Kontakt
Andreas Nilsson 073211684

Företag
Filipstads kommun, Kommunstyrelsen

Adress
Filipstads kommun, Kommunstyrelsen
Box 303
68227 Filipstad

Kontorsadress
Hantverksgatan 22

Jobbnummer
3282656

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Filipstads kommun, Kommunstyrelsen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Filipstads kommun, Kommunstyrelsen: