Undersköterska 55,81%
Orust Kommun, Sociala Omsorgsförvaltningen / Undersköterskejobb / Orust
2008-10-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Undersköterska 55,81%" (publicerad 2010-01-19) ⬅️
Visa alla undersköterskejobb i Orust,
Stenungsund,
Lilla Edet,
Uddevalla,
Lysekil eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Orust Kommun, Sociala Omsorgsförvaltningen i Orust Placering:
Röra hemtjänst
Publiceringsdatum2008-10-02Dina arbetsuppgifterArbetet består i att stödja äldre och funktionshindrade personer i sin vardag enligt socialtjänstens intentioner. Det innebär att du som arbetstagare skall bevara, förändra och utveckla människors egna resurser. Du kommer att få utföra vissa hälso- och sjukvårdsuppgifter efter delegation från hemsjukvården.
KvalifikationerVi söker dig som har undersköterskeutbildning, omvårdnadsprogrammet eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig, samt har datavana.
Det är viktigt att du är kreativ och kan ta egna initiativ, har tålamod och tycker om att arbeta i en föränderlig miljö. Du skall vara positiv och ansvarsfull och ha ett aktiverande och rehabiliterande synsätt. För att klara av detta arbete måste du kunna kommunicera med vårdtagare och arbetskamrater på ett klart och tydligt sätt. Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet.
Tillträdesdag:
Snarast efter överenskommelse
KörkortskravB
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Deltid
Tillsvidare 55,81%
ErsättningFast lön
Individuell lönesättning, ange löneanspråk.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-10-17
Välkommen med din ansökan till:
Orust kommunstyrelseförvaltning
Personalenheten
473 80 Henån
Ange följande referens när du ansöker: 2008:1335
KontaktInger Jönsson, Enhetschef, 0304-33 43 17
Facklig kontaktKarin Rundblom, Enhetschef, 0304-33 48 01
FöretagORUST KOMMUN, Sociala omsorgsförvaltningen
AdressORUST KOMMUN, Sociala omsorgsförvaltningen
47380 HENÅN
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0304-33 40 00
Jobbnummer 324656
Observera att sista ansökningsdag har passerat.