Tysktalande orderadministratör till Permobil

Poolia Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Timrå
2021-12-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Tysktalande orderadministratör till Permobil " (publicerad 2022-01-11) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Timrå, Sundsvall, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Poolia Sverige AB i Timrå, Sundsvall, Mark, Härnösand, Kramfors eller i hela Sverige

Är du bra på order och administration? Har du dessutom ett öga för detaljer samt gillar service och att ha många kontaktytor? Då är detta rollen för dig! Vi söker nu en tysktalande orderadministratör till vår kund Permobil i Timrå. Tjänsten är på heltid och arbetstiden är förlagd, mån-fre.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
I rollen som orderadministratör är ditt primära ansvar att ta emot och hantera inkommande orders genom löpande kontakt med företagets kunder. Du kommer tillsammans med dina kollegor att ge optimal service och support mot europa samt besvara frågor, ta emot beställningar, sköta reklamation och viss fakturahantering.

Vem är du?
• Tidigare erfarenhet av ett administrativt arbete
• Utmärkta kunskaper i tyska och engelska i både tal och skrift
• Har god systemvana och gärna ett teknisk intresse
• Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av D365
• Meriterande om du har fler språkkunskaper

För att passa in i rollen som orderadministratör är du kommunikativ och besitter en hög servicekänsla med ett driv och engagemang i din yrkesroll. Du har förmågan att prioritera bland dina arbetsuppgifter och behåller lugnet även i pressade situationer. Som person är du öppen, social och värdesätter goda relationer mer kunder och kollegor. Vidare är ditt arbetssätt organiserat och du har en förmåga att vara flexibel när det behövs.

Låter detta spännande? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in i din ansökan redan idag!

Har du frågor eller funderingar om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta oss på Poolia.

Om verksamheten
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.


Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se.

Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2021-12-16

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-01-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Poolia Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "62411".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Poolia Sverige AB (org.nr 556426-7655), http://www.poolia.se

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
Poolia Umeå AB

Kontakt
Sofie Cardegren
sofie.cardegren@poolia.se
073-344 71 76

Jobbnummer
6187159

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Poolia Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Poolia Sverige AB: