Två försäljningsassistenter till globalt företag

Hrm Skandinavia AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hrm Skandinavia AB i Stockholm, Solna, Örebro, Nacka, Malmö eller i hela Sverige

Vår uppdragsgivare är en världsledande tillverkare av emballagepapper till industrin.
Produktionen sker på 13 pappersbruk i Europa och Sydafrika och uppgår till ca 2,8 miljoner ton. Omsättningen uppgår årligen till över 1 miljard Euro. Det skandinaviska och baltiska försäljningskontoret ansvarar för försäljning och marknadsföring i Sverige, Finland, Danmark, Norge, Lettland, Litauen och Estland.
Har du erfarenhet av arbete som försäljningsassistent och bra känsla för hur man vårdar långsiktiga kundrelationer, kan vi erbjuda dig ett stimulerande och utvecklande arbete i internationell miljö.
Vi har både den support som är typisk för ett stort internationellt bolag och den flexibilitet som är kännetecknande för ett litet försäljningskontor.

Vi befinner oss i en expansiv fas och behöver förstärka organisationen med två försäljningsassistenter. Vi söker därför två högt motiverade personer som tillsammans med vår försäljningschef ska utveckla relationerna till våra befintliga kunder och säkerställa att nya kunders förväntningar på oss överträffas.

Du kommer att arbeta med ordermottagning och löpande kontakter med både kunder och produktionsenheter. I arbetet ingår många kontakter med hela Europa. Det är viktigt att du är en försäljningsassistent som förmår att se och förstå "kunden och affären bakom siffrorna" och att du har fingertoppskänsla i dina kundkontakter. Vidare måste du självständigt kunna prioritera vad som är viktigt i vardagen och vara stresstålig.

Du kommer att ha din arbetsplats på vårt kontor i centrala Stockholm. En handfull resor årligen i Sverige och utomlands kan förekomma.

Publiceringsdatum
2007-11-13

Kvalifikationer
Du som söker tjänsten har minst ett par års erfarenhet som försäljningsassistent, gärna med erfarenhet av SAP. Du måste också kunna arbeta i Excel och Outlook. Noggrannhet är en mycket viktig egenskap, eftersom du kommer att kontrollera produktionsflöden för miljontals kronor. Du trivs när du får göra kunder nöjda och du är en god kommunikatör. Du talar och skriver engelska flytande. Det är meriterande om du även talar och skriver något annat språk, gärna ryska, finska eller danska. Som person är du utåtriktad och affärsmässig. Sist men inte minst, Vi har väldigt roligt på jobbet och vill att du också ska ha det.

Anställningstyp/arbetstider
Heltid

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Vi tar emot ansökan via epost: rekrytering@skandinavia.se

Företag
HRM SKANDINAVIA AB
BOX 703 96
10724 STOCKHOLM
Telefonnummer: 08-20 65 50
Mer information på http://www.skandinavia.se

Kontorsadress
Klarabergsviadukten 70
STOCKHOLM

Jobbnummer
53551

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hrm Skandinavia AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hrm Skandinavia AB: