Timanställning kundtjänst under sommaren

Hotelspecials Sverige AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hotelspecials Sverige AB i Göteborg, Stockholm eller i hela Sverige

Våra gästers resa börjar med vårt bemötande!
I din roll på kundcenter kommer du att arbeta med att ge snabb och professionell service till våra kunder telefon och epost. Du kommer vara en personlig rådgivare ut mot våra gäster och vägleda dem till rätt erbjudanden som passar deras behov. Du kommer administrera bokningar i form av exempelvis datumändringar, tillägg av barn/husdjur samt hantera avbokningar. I din roll kommer du bland annat ha daglig kontakt med de hotell vi samarbetar med samt de som internt är ansvariga för varje hotell.

Anställningen är en timanställning med störst behov under vår högsäsong vilken infaller i sommarmånaderna juni, juli och augusti. Våra öppettider är måndag-torsdag 09.00-22.00, fredag 09.00-17.00 (9-18), och lördag 12.00-18.00 (10-18) samt söndag 12.00-18.00 (12-20). Du kommer att jobba på ett rullande schema med dagtid, kvällstid och helger under ovan tider. Omfattningen är mellan 40 - 60 % sommartid. Vi ser gärna att sökande även är intresserade av extrajobb resterande delar av året. Du kommer att sitta placerad på vårt kontor i centrala Göteborg.

Vi behöver förstärkning till vår kundtjänstavdelning i Göteborg!
Vi söker dig som har en passion för service och som trivs i rollen med mycket kundkontakt. Du är en glädjespridare som genom ditt bemötande och attityd inspirerar gäster såväl som kollegor i ditt dagliga arbete. Det är viktigt att du är ansvarstagande, noggrann och lösningsorienterad. Merförsäljning är en stor del i vårt arbete och det är därför viktigt att du motiveras och drivs av interna säljmål. Vi ser självklart att du har datorvana samt talar och skriver flytande svenska och engelska. Det är meriterande om du har kunskaper inom andra nordiska språk så som danska och norska eftersom att vi även administrerar bokningar från Danmark och Norge.

Kravprofil (din profil):

• Gymnasial utbildning
• Tidigare erfarenhet från serviceyrken. Meriterande om du har erfarenhet från kundtjänst.
• Flytande i svenska och engelska. Meriterande om du talar danska eller norska.

År 2005 startade Fredrik Jansson och Remco Hofstede HotelSpecials med målet att skap en bokningssajt i världsklass med fokus på fritidsresenären. Via www.hotelspecials.se/dk förmedlar vi specialerbjudanden och weekendpaket på hotell till Skandinaviens populäraste resmål och städer. Kundtjänsten för Sverige, Norge och Danmark är baserad på vårt Göteborgs-kontor. HotelSpecials strävar efter att skapa den perfekta vistelsen för fritidsresenären genom att förse hen med det bästa alternativet för deras vistelse med mer värde för pengarna. Totalt finns vi i 7 länder och kontor i Stockholm, Göteborg, Amsterdam och Berlin.

Varaktighet, arbetstid
Du kommer att sitta placerad på vårt kontor i centrala Göteborg. Våra öppettider är måndag-torsdag 09.00-22.00, fredag 09.00-17.00, och lördag-söndag 12.00-18.00. Du kommer att jobba på ett rullande schema under ovan tider.

Publiceringsdatum
2018-04-20

Ersättning
Anställningen är en timanställning och du bör kunna arbeta minst 10 timmar per vecka. Vår högsäsong är främst under sommarmånaderna och vi ser helst att sökande kan arbeta mer timmar under denna period.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-04
Ange följande referens när du ansöker: Kundtjänst

Företag
HOTELSPECIALS SVERIGE AB

Adress
HOTELSPECIALS SVERIGE AB
Vallgatan 26
41116 GÖTEBORG

Kontorsadress
Vallgatan 26

Jobbnummer
4097254

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hotelspecials Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hotelspecials Sverige AB: