Telia Studentpool söker fler studenter till vår supportavdelning

TeliaSonera / Supportteknikerjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TeliaSonera i Norrköping, Haninge, Västerås, Stockholm, Karlstad eller i hela Sverige

TeliaSonera är det ledande kommunikationsföretaget i Norden och Baltikum med starka positioner inom mobil kommunikation i Ryssland, Eurasien och Turkiet. TeliaSonera erbjuder tjänster inom mobil kommunikation, internet, datakommunikation, digital-tv och fast telefoni till både privat- och företagskunder. TeliaSonera har totalt 115 miljoner kunder, intressebolagen inräknade. I Sverige marknadsför vi våra tjänster under varumärkena Telia, Halebop och Skanova. Telia är det ledande varumärket på den svenska telekommarknaden.
• ** Telia Studentpool är en del av TeliaSonera. Telia Studentpool har funnits sedan januari 2007 och har förnärvarande 150 studenter anställda på 9 olika orter i Sverige som hjälper till när det är som mest att göra. ***
Vill du bli vår röst ut till våra kunder? Trivs du med att ge hög service via telefon? Då är det här något för dig!
Division Customer Support Center sköter all support och felavhjälpning för samtliga privat- och företagskunder i Sverige. Vi är ca 800 medarbetare och vi hanterar ca 4 miljoner kundsamtal årligen.
Din erfarenhet och kompetens            
• Du studerar vid något universitet/högskola. Du har minst 1 år kvar av dina studier.   
• Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.                
• Vi ser gärna att du har erfarenhet av kundkontakt och telefonvana.  
• Du ska kunna jobba minst 1 arbetspass á 5h per vecka och under julperioden 16 december - 10 januari ska du kunna jobb heltid.
Vem är du?            
• Du är en positiv och ansvarstagande person
• Du har en stor känsla för service, är duktig på problemlösning och kundförståelse.
• Du är även en lagspelare som trivs att jobba i team.          
• Du tycker om att ha många utåtriktade kontakter.     
• Du har god förmåga i att informera och lära ut på ett lättförståligt sätt samt att under pågående samtal arbeta med stödsystem.  
• Du trivs i ett högt tempo.  
Arbetstider
Supportcenter har öppet under årets alla dagar både på dagtid och kvällstid vilket gör att du kommer ha möjlighet att påverka ditt eget arbetsschema. Du kommer att bli utbildad i våra stödsystem och produkter innan tjänstgöring. Utbildningen kommer att förläggas på kvällstid och helger. Preliminärt kommer utbildningen påbörjas i mitten av november.
 Vill du veta mer?
Verkar detta intressant och om du har några frågor du vill ha svar på så är du välkommen att kontakta Fredrik Jakobsson, Konsultchef Telia Studentpool, 08-504 535 06. Då vi genomför intervjuer fortlöpande så ser vi gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
Välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2009-10-23

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare, timanställning

Ersättning
Enligt överrenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-11-06
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Fredrik Jakobsson, +46 8-50453506

Företag
TeliaSonera

Adress
TeliaSonera
12386 Farsta

Jobbnummer
526398

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TeliaSonera

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TeliaSonera: