Telefonist till Kundtjänstservice, vikariat, Umeå
Region Västerbotten, Kundtjänstservice / Kundservicejobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Umeå,
Vännäs,
Nordmaling,
Vindeln,
Robertsfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Västerbotten, Kundtjänstservice i Umeå Region Västerbotten arbetar för att god hälsa och hållbar utveckling ska stärka varandra. Vi tar ansvar för en jämlik välfärd och för att forskning och innovation ger resultat.
Kundtjänstservice är en del i Region Västerbottens serviceverksamhet vars huvuduppgift är att erbjuda och utveckla värdeskapande servicetjänster med fokus på ständiga förbättringar för ökad kundnytta. Verksamheten är en viktigt möjliggörare för Västerbottningens resa genom vårdprocessen. Genom hög tillgänglighet, effektiva processer och bemötande i världsklass skapar vi förutsättningar för en god upplevelse av oss som både vårdgivare och arbetsgivare.
Som medarbetare inom kundtjänstservice kommer du arbeta tillsammans med erfarna och ansvarstagande kollegor. Du kommer till ett team som har god sammanhållning och nära samarbete. Vill du vara med och bidra till att Region Västerbotten har en växel i världsklass då är det här jobbet för dig!
Publiceringsdatum2020-10-26ArbetsuppgifterSom telefonist hos oss ger du viktig service och möjliggör insatser som påverkar många.
Du kommer var en av dom som svarar på Region Västerbottens växelnummer och hänvisar telefonsamtalet rätt. Du kommer även att förmedla interna larm tex medicinska larm, inbrottslarm och fastighetsrelaterade driftlarm. Arbetet innebär också beställning av teckentolk, kontakt med vaktbolag gällande tidpunkt för helikopterlandningar och registrering av felanmälan av IT-system. Växeln är öppen dygnet runt året runt. Arbetstiderna är varierande vilket innebär att man jobbar dag, natt, kväll och helg enligt gällande schema.
KvalifikationerFör att lyckas i rollen har du gymnasieutbildning eller motsvarande erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Vi vill att du har erfarenhet från kund- och serviceorienterad verksamhet. Erfarenhet från arbete med larmhantering eller arbete i en större televäxel är meriterande. Ditt främsta arbetsverktyg är dator varför du behöver ha god datavana. Du behöver också ha goda muntliga och skriftliga kunskaper i svenska språket samt god förmåga att uttrycka dig i tal på engelska.
Får att nå framgång i detta yrke behöver du vara serviceinriktad och lyhörd. Du har god kommunikativ förmåga, Du tar ansvar och är noggrann i ditt arbete. Du kommer att försättas i situationer där flera saker behöver göras samtidigt varför du behöver ha god förmåga att behålla ditt lugn och prioritera dina arbetsuppgifter. Du trivs att jobba tillsammans med andra likväl som självständigt.
ÖVRIGT
Läs mer om våra förmåner för dig som jobbar med oss på webbsidan
https://www.regionvasterbotten.se/nar-du-jobbar-hos-oss/att-vara-medarbetareVi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund.
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv.
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tidsbegränsad anställning, tillträde: Tillträde enligt överenskommelse.
ErsättningEnligt avtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-11-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRegion Västerbotten, Kundtjänstservice
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "A983221".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Region Västerbotten (org.nr 232100-0222)
Arbetsplats Region Västerbotten, Kundtjänstservice
Jobbnummer 5421793
Observera att sista ansökningsdag har passerat.