Tele2 söker Team Manager

Webhelp Sweden AB / Chefsjobb / Solna
2022-01-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Tele2 söker Team Manager" (publicerad 2022-01-14) ⬅️


Visa alla chefsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Webhelp Sweden AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Vi på Webhelp utökar vår verksamhet i Stockholm och söker därför en driven och härlig Team Manager till uppdrag på Tele2s kundservice. Är det dig vi söker tro?

OM TJÄNSTEN

Vi på Webhelp arbetar med att ge uppdragsgivarens kunder den bästa möjliga servicen via telefon, mail.

Som Team Manager kommer din huvudsakliga uppgift vara att utveckla medarbetarna till att prestera efter våra målsättningar gällande bland annat försäljning och kundnöjdhet. Dina främsta verktyg i arbetet är coaching och medlyssning. Utöver detta innefattar tjänsten även personalansvar, medarbetarsamtal, uppföljning och verksamhetsplanering.

Rollen som Team Manager sätter höga krav på din förmåga att motivera och inspirera andra, vara resultatinriktad och därmed alltid arbeta mot våra uppsatta mål. Som ledare behöver du kunna hantera snabba förändringar samt kunna arbeta strukturerat och få dina medarbetare att nå och överträffa sina mål.

Du kommer rapportera till uppdragets Head of Operations.

KRAV FÖR TJÄNSTEN:

• Minst godkänt gymnasiebetyg i Svenska A eller 1 och Engelska A eller 5
• Goda språkkunskaper i Svenska och Engelska, både muntliga såväl som skriftliga
• Minimum 1 års arbetslivserfarenhet, helst av Contact Center eller liknande
• Tidigare ledarerfarenhet

MERITERANDE

• Kunskaper i arbetsrätt
• Ledarutbildning
• COPC kännedom
• Erfarenhet av att coacha inom försäljning

Du är välkommen med din ansökan omgående då intervjuer kommer att hållas löpande!

START: Enligt överenskommelse

PLACERINGSORT: Solna, Stockholm

ANSTÄLLNINGSFORM: Heltidstjänst, inleds med 6 månaders provanställning

ARBETSTIDER: Varierande arbetstider under kundtjänstens öppettider: vardagar 8-19, lördagar 9-15

Webhelp is a global business process outsourcer (BPO), specialising in customer experience and payment management in addition to sales and marketing services across voice, social and digital channels. From more than 140 sites in 35 countries with 50,000 colleagues, our focus is on engineering performance improvements and delivering a real and lasting transformation in our clients' operating models to generate financial advantage. We partner with some of the world's most progressive brands including Sky, Shop Direct, Bouygues, Direct Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors and Valentino.

Headquartered in Paris, France, we have grown our revenues by more than 250% in the last 4 years by investing in our people, their work environment and in developing our analytical and operating capabilities to deliver a transformational outsourcing proposition that addresses the challenges of an omni-channel world. Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019. More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination:
Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

swedish

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2022-01-10

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-02-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Webhelp Sweden AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Webhelp Sweden AB (org.nr 556586-1001)

Arbetsplats
Webhelp Sweden

Jobbnummer
6233913

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Webhelp Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Webhelp Sweden AB: