Teknisk support till Luda.Farm i Göteborg

TNG Group AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Är du teknisk intresserad, gillar att hantera kundorder och har tidigare erfarenhet av first line support?

Vi söker dig med stort engagemang och vilja att leverera teknisk support i världsklass! Vi erbjuder dig en spännande tjänst med modern teknik där du får ta ett stort ansvar för vår affär. Som first line support kommer du också få utveckla vår administration samt orderhantering.Du kommer att supporta våra återförsäljare och distributörer och stort fokus kommer att ligga på att strukturera och förbättra vår orderhantering och support. Låter detta spännande? Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Ett företag som förser lantbrukare världen över med nyskapande produkter och tjänster vilket gör det dagliga arbetet lättare, säkrare och mer effektivt. I juni 2017 lanserade företaget my.luda.farm en modulbaserad plattform som kunden kopplar en rad olika kameror och sensorer till. Dessa gör att lantbrukaren kan se information i realtid, ta fullständig kontroll över vad som händer på gården och får möjlighet till lugn och ro.

Nu får du vara med på vår resa framåt där entreprenörskap och driv symboliserar vårt sätt att arbeta. Du kommer att arbeta med en kundanpassad produkt under parollen "Smart Farming Made Easy" för att ge lantbrukaren "Your Farm In Your Hand".

Våra ledord som vi värdesätter högt är - Nyfikenhet, Naturlighet och Närvarande.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

* Hantera kundorder och avrop från både återförsäljare och distributörer
* Agera kundtjänst och first line support för våra tekniska produkter
* Övervaka lagerstatus och leverantörstider i vårt system
* Strukturera och förbättra vår administration samt orderhantering
* Effektivisera system och underhålla tekniska manualer

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Tjänsten är på dagtid och du supportar trådlös utrustning och tekniska produkter med uppkoppling, IP-kameror, hemautomation och appar. Som en naturlig del av vår relationsbaserade tillväxt har alla på företaget ett ansvar som "Customer Success Managers".

Dagligen arbetar du nära tillsammans med vår VD, produktutvecklare, IT-utvecklare, säljare, marknadskoordinator, support och administration. Du kommer att sitta i våra fina lokaler i Krokslätt (Mölndal) och vi är ett litet och sammansvetsats team som upplevs familjärt.

VEM ÄR DU?

Vi tror att du har några års erfarenhet av att arbeta med support av teknisk karaktär. Du är van att hantera administrativa frågor och felsökning gällande nätverk, IT och webbkameror. Du trivs med att jobba självständigt och agera spindel i nätet. Du har även förmågan att skapa struktur och utveckla interna processer som leder till ett effektivt arbete.

Som person är du strukturerad, driven och prestigelös. Det krävs därför att du hela tiden ska sträva efter den bästa lösningen. Rollen är bred och kräver därför att du kan hantera många olika situationer och arbetsuppgifter. Dina kontaktytor är också många och du måste vara en mycket god kommunikatör. Arbetet innebär kontakt med utländska kunder och samarbetspartnerns, därför är det viktigt att du talar och skriver engelska men även Tyska eller Franska är meriterande.

INTRESSERAD?
I den här rekryteringen är det TNG som sköter hela rekryteringsprocessen fördomsfritt och kompetensbaserat. Du ansöker därför jobbet anonymt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och utan personligt brev. Med en kort text i vårt enkla ansökningsformulär kan du istället motivera ditt intresse för tjänsten och besvara relevanta frågor om din kompetens. I steg 2 och tre kommer vi be dig att göra ett par kompetenstester och att genomföra en automatisk videointervju med Tengai. Tengai är en svensk uppfinning, den första i sitt slag, framtagen särskilt för fördomsfri rekrytering och är validerad av forskare. Intervjun med Tengai är en interaktiv upplevelse där Tengai ställer samma kompetensbaserade frågor till dig och alla andra sökanden över video. Dina svar presenteras sedan för ansvarig rekryterare utan att lägga någon värdering vid utseende, ålder, kön, bakgrund, dialekt eller etnicitet. Istället ges du en opartisk och rättvis bedömning av din kompetens i förhållande till den lediga tjänsten. Så att din rekryterare sedan kan träffa dig på rätt grunder. Men allt det här berättar vi om inför din intervju.Notera att vi gör första urvalet löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdatum. Så snart du skickat in din ansökan kan du följa den steg för steg via vår hemsida. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Varmt välkommen, vi hörs snart igen!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2021-08-23

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-09-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Tng Group AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Tng Group AB (org.nr 556648-2781), https://www.tng.se/

Arbetsplats
TNG Group AB

Jobbnummer
5914458

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: