Teknisk support / IT-support / 2nd line till Bedege
Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2019-11-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teknisk support / IT-support / 2nd line till Bedege" (publicerad 2019-11-26) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2019-11-04FöretagetBravura söker en teknisk support till det etablerade bolaget Bedege som arbetar med IT-lösningar, primärt mot detaljvaruhandeln. De säljer, anpassar och supportar affärsystem, kassalösningar och betalningslösningar. Kunderna består av namnstarka aktörer och supporten bedrivs 365 dagar om året för att på så sätt bibehålla högklassig service och ge kunderna möjlighet att fortsatt driva sin verksamhet och försäljning framåt. Bedege erbjuder således sina kunder ett totalt förvaltningsåtagande.
Dina arbetsuppgifterSom teknisk support kommer du att lösa tekniska ärenden på 1st och 2nd line-nivå. Varje ärende som kommer in loggas och tilldelas sedan en ägare som ansvarar för att felsöka och lösa de problem som föreligger. På avdelningen råder en prestigelös stämning där alla hjälps åt och ställer upp för varandra. Ärendenas art kan bland annat vara frågor rörande artiklar som inte hittas, nätverk som ligger nere eller fel på hårdvara. Ärendena hanteras i ett ärendehanteringssystem och support sker via telefon, mejl och fjärrstyrning.
Kvalifikationer• Minst ett års erfarenhet från en roll som 1st line support eller liknande
• Meriterande med utbildning inom inom IT eller ekonomi
• Goda kunskaper i Windowsmiljö samt nätverk och kommunikationslösningar
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, på svenska såväl som på engelska
• Meriterande med kunskaper inom Active Directory, SQL samt ERP-lösningar
För att trivas i rollen drivs du av problemlösning och att leverera högkvalitativ service, också under perioder med högt tempo. Som person har du en prestigelös inställning och ser positivt på att stötta upp kollegor i det dagliga arbetet. Vi ser också att du har ett stort intresse för IT och viljan att tillhöra en stabil organisation som lägger vikt vid medarbetarna, vilket på sikt kan innebära utökade ansvarsområden.
Övrig information:
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: First line, 1st line, 2nd line, second line, support, helddesk, supporttekniker, IT-support, IT, Stockholm
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 4936431
Observera att sista ansökningsdag har passerat.