Teknisk support / IT-support / 1st line
Bravura / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Öckerö eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-03-15FöretagetIncit är ensamma på marknaden om att leverera ett fullständigt system för fastigheter och ekonomi och satsar därför stora resurser på utveckling och support. De grundades 1966 och är det företag med längst erfarenhet av fastighets- och ekonomisystem i branschen. Genom deras fastighetssystem Incit Xpand hjälper de fastighetsorganisationer att sänka drift- och underhållskostnader för att öka sin lönsamhet. Idag är de 100 anställda fördelat på kontoren i Göteborg, Stocklom och Lund. De har befinner sig i en expansionsresa och söker nu ännu en kunnig 1st line support till teamet.
Tjänsten innebär att du arbetar som konsult via Bravura initialt i sex månader, för att sedan bli överrekryterad till företaget.
Dina arbetsuppgifterI rollen som 1st line support hanterar du inkommande ärenden som berör fastighets- och ekonomisystemet. Ärendena rör till stor del användarfrågor eller buggar som behöver hanteras i systemet. Du hanterar varierande ärenden som främst rör mjukvara men också hårdvara. Ärendena inkommer till stor del via webben men också via telefon. Du arbetar i ett team om nio andra supporttekniker, alla med olika fokusområden i en miljö med goda utvecklingsmöjligheter.
Kvalifikationer• Eftergymnasial utbildning inom IT. Har du examen i data- och systemvetenskap är det meriterade
• 1-2 års arbetslivserfarenhet av teknisk support, IT-support eller 1st line support för mjukvara
• Meriterande erfarenhet av databaser (MySQL), programmering och/eller scriptning
• Meriterande med erfarenhet av att arbeta i Incit Xpand
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska
För att lyckas i denna roll har du förmåga och intresse för att samarbeta med andra människor. Du har förmåga att skapa en egen struktur för arbetet, vilket är viktigt då arbetstempot varierar. Som person är du lugn och tillmötesgående i ditt bemötande med intresse för att hjälpa andra människor. Detta genomsyras av att du hittar nya tillvägagångssätt och att lösa problem i kombination med en lösningsfokuserad inställning.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: teknisk support, IT-support, 1st line
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofia Bäckhed
sofia.backhed@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3376148
Observera att sista ansökningsdag har passerat.