Teknisk support inom telekom till Phonera
Bravura / Butikssäljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2014-10-10FöretagetPhonera är specialister på kommunikationslösningar mot företag på den svenska marknaden.
Phonera Företag AB är ett helägt dotterbolag till Com Hem, där Phonera driver Com Hems B2B affärer. Phonera erbjuder svenska företag moderna och prisvärda kommunikationstjänster och produkter inom telefoni, bredband och växellösningar. Phonera har idag ca 60 000 företagskunder på den svenska marknaden. Phonera grundades år 2000. I organisationen arbetar cirka 100 personer. Mer information finns på
www.phonera.seI tjänsten som teknisk support tar du emot inkommande samtal från företagskunder via telefon, du ansvarar för dina egna ärenden och löser kundens problem. Samtalen du tar emot berör frågor om nätverk, bredband, IP-telefoni, fast telefoni, växellösningar och mobiltelefoni. Du kommer att ha hand om Phoneras och Com Hems företagskunder. I ditt arbete har du stort eget ansvar och ditt största fokus är problemlösning. Du håller koll på dina egna ärenden och följer upp mot kunden, i din tjänst förväntas du också arbeta med merförsäljning.
Arbetet är på heltid Må-Fr 8-17. Phoneras interna kultur präglas av engagemang, driv och frihet under ansvar, du blir en del av ett glatt team och får vara med i ett entreprenörsdrivet företag.
Dina arbetsuppgifterI tjänsten som teknisk support tar du emot inkommande samtal från företagskunder via telefon, du ansvarar för dina egna ärenden och löser kundens problem. Samtalen du tar emot berör frågor om nätverk, bredband, IP-telefoni, fast telefoni, växellösningar och mobiltelefoni. Du kommer att ha hand om Phoneras och Com Hems företagskunder. I ditt arbete har du stort eget ansvar och ditt största fokus är problemlösning. Du håller koll på dina egna ärenden och följer upp mot kunden, i din tjänst förväntas du också arbeta med merförsäljning.
Arbetet är på heltid Må-Fr 8-17. Phoneras interna kultur präglas av engagemang, driv och frihet under ansvar, du blir en del av ett glatt team och får vara med i ett entreprenörsdrivet företag.
Kvalifikationer• Erfarenhet från arbete inom telekombranschen t.ex.säljare av mobiltelefoner
• Intresse för nätverk, bredband, telefoni, växellösningar och mobiltelefoni
• Erfarenhet av kundkommunikation i tal och text
• Erfarenhet av serviceinriktat arbete
• Meriterande med erfarenhet från teknisk support via telefon i telekom/IT-branschen
• God datorkunskap
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift
Dina personliga egenskaperVi tror att du som söker är självständig och har en god förmåga att se vad som behöver göras för att ta egna initiativ. Du har ett stort tekniskt intresse och en vilja att förstå och se helheten. Du är ansvarsfull och trivs med en hög frihetsgrad, vidare är du serviceinriktad och mycket driven. Lämplig bakgrund för att passa i denna roll är t.ex erfarenhet från försäljning av mobiltelefoner och abonnemang i butik/över telefon.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Fast månadslön + provision
Kontakt: Bravura, tel. 040-617 05 50
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: phonera, com hem, telekom, teknisk support, teknisksupport, bredband, IP, IP-telefoni, växellösningar, telekommunikation, kundsupport, mobiltelefoni, mobilaväxlar, telekombranschen, mobil, mobiltelefon.
Arbetstider och omfattningHeltid Tillsvidare
ErsättningFast månadslön + provision
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-11-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCarin Berntsson 08-40024050
carin.berntsson@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1280
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2027330
Observera att sista ansökningsdag har passerat.