Teknisk support för e-post och webb
Stay Secure Sweden AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Stay Secure Sweden AB i Stockholm Stay Secure Sweden AB är marknadsledande svensk leverantör av e-post- och webbsäkerhetstjänster som SaaS i molnet. Vi hjälper företag att få en trygg och väl fungerande e-postmiljö fri från spam och virus, utan leveransproblem och förlorad e-post. Stay har kunder inom den privata och den offentliga sektorn och användare i över 20 länder. Mellan 2009 och 2012 växte Stay mest av alla aktörer på den svenska marknaden. Bland Stays kunder finns Stockholms läns landsting, Luftfartsverket, Högskoleverket, Datainspektionen, Viking Line, Metro, Dalkia, UNICEF och kommuner över hela landet. Läs mer om oss på
www.staysecure.seÄr du teknikintresserad och ser till kundens bästa?
Vi söker dig med engagemang för kundkontakt och problemlösning. Du är redan erfaren inom support men har potential att utvecklas mycket mer. Vi är ett medelstort bolag inom IT-säkerhet med spännande framtidsutsikter. Hos oss får du en viktig roll inom supporten.
OM TJÄNSTEN
Du blir en del av supporteamet med fokus på support av Stays tjänster för e-post och webbsäkerhet, två molntjänster i teknikens framkant. Huvudfokus kommer att växla mellan support till befintliga kunder via e-post och telefon, försäljningsstöd samt att hjälpa nya kunder igång med Stays tjänster.
VI SÖKER DIG!
För att passa, trivas och utvecklas i rollen är det absolut viktigaste att du har ett brinnande intresse för teknik samt innehar hög social kompetens och brinner för kundkontakt. Du uppskattar utmaningarna med support, att hitta lösningar och snabbt kunna anpassa dina kunskaper för att se till att kunden får vad den efterfrågar. Stäm av att du besitter kunskaperna och egenskaperna nedan och skicka in din ansökan!
• Kunskap om hur e-post fungerar.
• God förståelse för web och surfning.
• Tidigare arbetserfarenhet från support/kundtjänst .
• Kunna svenska och engelska i tal och skrift flytande.
• God förståelse för SMTP, DNS, Exchange, Linux
• Kunskap om generell IT-säkerhet.
ETT FÖRETAG MED AMBITIONER
Vi välkomnar dig på en resa. Att vara en marknadsledare som svensk leverantör inom e-post och webbsäkerhetstjänster räcker inte. Vi eftersträvar excellens. Som ett ungt hungrigt bolag med kvalitetsmässigt bättre tjänster, flexibilitet och bra prissättning jobbar vi för att inom ett par år bli störst i norden. Våra spam- och webbfilter är molntjänster utvecklade i Sverige. Förutom att vi gör det enkelt för våra kunder levererar vi tjänster som är kostnads- och tidseffektiva, som innebär hög säkerhet och garanterar att kunder inom offentlig sektor ligger i linje med de lagar och rekommendationer som finns. Supporten av våra tjänster är centrerat till ett kompetent team som samarbetar nära försäljning och teknik under ett och samma tak, vilket ger en överlägsen flexibilitet och marknadsanpassning.
Vi ser fram emot att presentera oss närmre under rekryteringsprocessen. Skicka in CV och personligt brev per mejl på en gång då urval sker löpande.
Magnus Levin
ml@staysecure.sePubliceringsdatum2013-12-18Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSkicka ansökan endast per mejl.
Ansökan kan skickas till e-postadress:
ml@staysecure.seKontaktMagnus Levin, CTO 08-50009420
ml@staysecure.seFöretagStay Secure Sweden AB
AdressStay Secure Sweden AB
ÅRSTAÄNGSVÄGEN 21 B 7TR
11743 STOCKHOLM
KontorsadressÅRSTAÄNGSVÄGEN 21 B 7TR
STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-50009420
Faxnummer: 08-50009421
E-postadress:
info@staysecure.se Jobbnummer 1733096
Observera att sista ansökningsdag har passerat.