Teknisk support

Wrknest AB / Kundservicejobb / Stockholm
2025-03-04


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Wrknest AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2025-03-04

Om tjänsten
I denna roll blir du en nyckelperson i kundservice- och supportteamet, där du har daglig kontakt med kunder och hjälper dem med frågor kring produkter, beställningar och teknisk support. Du kommer även att arbeta med orderhantering, reparationer och administrativa uppgifter. Här får du möjligheten att kombinera service och problemlösning i en verksamhet där teknik och kundfokus står i centrum.
Dina framtida arbetsuppgifter
Du kommer att ha en varierad arbetsdag där du hanterar både kundservice och tekniska ärenden. Exempel på arbetsuppgifter:
Besvara kundförfrågningar via telefon, e-post och kundportal.
Ordermottagning och hantering av fakturor.
Teknisk support för reservdelar etc.
Hantera reklamationer och vägleda kunder i serviceärenden.
Utföra reparationer och ansvara för hela reparationsprocessen i verkstaden.
Administrativa uppgifter såsom att uppdatera inköpssystem, hantera excelfiler och justera priser.
Stötta butiksverksamheten och ge service till kunder på plats.
Vi söker dig som
Vi tror att du har en gymnasieutbildning, gärna med teknisk inriktning, samt erfarenhet av administrativt arbete och kundservice. Du har god systemvana och känner dig bekväm med affärssystem och Officepaketet. Flytande svenska i tal och skrift är ett krav, och engelska är meriterande.
För att lyckas i rollen ser vi att du är en engagerad och strukturerad person med en naturlig känsla för service. Du är prestigelös och har förmågan att hantera både positiva och mer utmanande kundsamtal på ett professionellt sätt. Ett tekniskt intresse och en vilja att lösa problem är viktiga egenskaper.
Övrig information Start: Omgående, Enligt överenskommelse.
Plats: Norsborg
Omfattning: Heltid
Om kunden
Företaget är en väletablerad aktör inom sin bransch och erbjuder högkvalitativa produkter och tjänster till sina kunder. De har en kundfokuserad kultur där service och teknisk expertis är i centrum.
Om Wrknest
På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-08-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Wrknest AB (org.nr 559293-2213), http://www.wrknest.se

Arbetsplats
Wrknest

Kontakt
Isabella Nilsson
isabella.nilsson@wrknest.se

Jobbnummer
9201445

Prenumerera på jobb från Wrknest AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Wrknest AB: