Teknisk säljare/Affärsutvecklare
Personalstrategerna i Sverige AB / Säljarjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Eskilstuna,
Kungsör,
Västerås,
Strängnäs,
Hallstahammar eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Personalstrategerna i Sverige AB i Eskilstuna,
Västerås,
Köping,
Enköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Personalstrategerna i Sverige AB är ett snabbt växande bemannings- och rekryteringsföretag . Verksamheten omfattar förutom uthyrning och rekrytering även individutveckling och jobbcoachning som privat Arbetsförmedling på olika orter i Sverige.
Personalstrategerna är i dag ett etablerat företag inom frågor som rör kompetensresurser, arbetsmarknad, arbetsliv och arbetsinriktade utvecklingsinsatser.
Personalstrategerna expanderar ytterligare och söker fler engagerade medarbetare.
Teknisk säljare
För kunds räkning söker vi dig som har goda kunskaper och teknisk erfarenhet och kommer från betong- och byggbranschen. Du har även goda kunskaper inom arbetsområdet försäljning.
Publiceringsdatum2011-10-15Dina arbetsuppgifterDina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bland annat vara att söka upp och bearbeta intressanta entreprenadprojekt för att skapa nya affärsmöjligheter och utveckla både nya och befintliga kundrelationer, främst på ledningsnivå där du kommer att medverka i affärens alla skeenden. Därför är omvärldsbevakning och analys en viktig och återkommande del i arbetet.
I rollen som teknisk säljare/affärsutvecklare ansvarar du för försäljningen och marknadsföringen av kundens tjänste- och produktutbud. Du kommer att vara delaktig i de stora byggprojekten. Vår kund kan erbjuda dig ett självständigt arbete med frihet under ansvar och många kundkontakter!
BakgrundVi ser gärna att du har en teknisk eller ekonomisk eftergymnasial utbildningskompetens men det är inget krav. För att lyckas i rollen behöver du ha tidigare erfarenhet av anbudsarbete så att det sköts på ett effektivt, korrekt och fackmannamässigt sätt, offertförfrågningar och kunskaper om lagen om offentlig upphandling. Dessutom måste du ha tidigare erfarenhet av B2B med goda resultat eller någon form av entreprenadförsäljning, vana att upprätthålla leverantörskontakter samt ha förståelse för vad de ekonomiska effekterna blir.
Du är som person självständig och klarar att driva ditt arbete själv och ser utvecklingsmöjligheter i dina projekt. Vi tror också att du behöver en rejäl portion social kompetens och god verbal förmåga för att lyckas i rollen.
Dina personliga egenskaperVi tror att du är noggrann, driven och resultatinriktad person som trivs i branschen och vill utvecklas vidare. Du bör även vara en relationsbyggare med hög servicekänsla.
Körkort B krävs då resor i tjänsten kan förekomma
Låter det spännande? Vänta inte med din ansökan på vår hemsida
www.personalstrategerna.se under "Lediga tjänster". Eventuella frågor kan ställas till Adelina Popescu 0761-810809
Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-11-30
Ange följande referens när du ansöker: 10991
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktAdelina Popescu
FöretagPersonalstrategerna i Sverige AB
AdressPersonalstrategerna i Sverige AB
Fristadstorget 8A
63220 Eskilstuna
Jobbnummer 1055569
Observera att sista ansökningsdag har passerat.