Teknisk kundkoordinator

Randstad AB / Administratörsjobb / Göteborg
2023-03-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teknisk kundkoordinator" (publicerad 2023-06-14) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-03-10

Dina arbetsuppgifter
Vill du komma till en centralt belägen arbetsplats med tilltalande lokaler, i en arbetsgrupp med mångfald och framåtanda? Har du dessutom en bakgrund inom antingen kundservice, fastighet eller teknik och är redo för nästa steg? Då har vi ett uppdrag till dig. Just nu söker vi en teknisk kundkoordinator till vår kund inom energi.

Arbetstider kan variera, öppettider är 24h året om. Treskift är aktuellt för denna tjänsten, och beredskap kan förekomma.

Ansvarsområden
På denna enheten inom Kundservice kommer du att arbeta som teknisk kundkoordinator. Bland arbetsuppgifterna ingår att ta emot och hantera felanmälan, felavhjälpning, tidsbokningar, teknisk support inom våra olika produktområden. Rollen ansvarar för att generellt kunna svara på frågor om företagets produkter/tjänster i både telefon och interna ärendehanteringssystem. Detta innebär att du kommer att handha/lösa och ansvara för kundärenden i syfte att säkerställa och höja kundnöjdheten.

Rollen ansvarar för att generellt kunna svara på frågor om företagets produkter/tjänster i både telefon och interna ärendehanteringssystem. Detta innebär att du kommer att handha/lösa och ansvara för kundärenden i syfte att säkerställa och höja kundnöjdheten.

Kvalifikationer
För att lyckas i tjänsten krävs ingen teknisk bakgrund. Kunden har kompetensen och kommer ge dig en lång introduktion. Vad du däremot behöver vara är nyfiken! Du att få lära dig alla möjliga spännande saker inom såväl kundhantering som elnät.

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som fungerar väl tillsammans med andra. Du är duktig på att fatta beslut, ta initiativ och improvisera och prioritera. Vidare har du har ett naturligt kundfokus och vill alltid slutföra dina ärenden med en nöjd kund som resultat. Du har tidigare arbetat med kundhantering, tex teknisk support, kundservice eller annat serviceyrke med högt kundfokus.

Utöver detta krävs det att du behärskar att uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska samt en mycket god vana att arbeta vid datorn och i olika datasystem.

Du har en treårig gymnasieutbildning eller motsvarande.

Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ersättning
Ej specificerad

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201429488".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Amanda Johansson
amanda.johansson@randstad.se

Jobbnummer
7533215

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: