Teknikintresserad till kundtjänst - deltid
Perido Skills AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du en person som förstår vikten av att kommunicera med människor på ett tydligt och engagerat sätt? Har du en förmåga att förstå olika behov och att även i pressade lägen skapa positiva möten? Har du dessutom ett stort teknikintresse? Då kan du vara vår kunds nya serviceexpert!
Publiceringsdatum2015-10-07BeskrivningPerido söker efter flera vassa och kommunikativa personer till vår kunds kundtjänst/servicedesk med placering i utkanten av centrala Stockholm. Kunden är ett tryggt och modernt företag som erbjuder tekniska kommunikationslösningar till företag, organisationer och myndigheter. Den aktuella kundtjänstfunktionen är kopplad till några av Sveriges viktigaste myndigheter.
Här är målet att alltid, i varje enskild kontakt, leverera en korrekt och högkvalitativ service som överträffar kundens förväntningar. Du kommer att fungera som SPOC för kommunikation och information vid ärenden rörande ett specifikt system som flera myndigheter använder sig av. I detta ingår bland annat att ge support och stöd, ta emot felanmälningar (och registrera dessa), samt att svara på användarfrågor. Du skapar och håller samman ärenden från början till slut, och ser även till att återkoppla till berörda kunder eller andra parter.
För att lyckas bra i rollen är det framför allt viktigt att du har rätt attityd och det rätta kunnandet gällande själva mötet med kunden samt har ett stort teknikintresse. Du har förmågan att knyta ihop teori med praktik (både för dig själv och i kommunikationen med kunder) och är lyhörd inför såväl verksamhetens som kundens behov. Självklart har du en mycket god kommunikationsförmåga.
Är du serviceexperten som vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil för detta jobb• En annan huvudsaklig sysselsättning (ex. studier, egenföretagare)
• Något års erfarenhet av kundtjänst
• Teknikintresserad
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift
Meriterande
• Någon form av utbildning inom service, samtalsteknik eller kunddialog
Tjänstens omfattning och tillträdeTillsvidare med tillträde så snart som möjligt. Omfattningen är uppskattad till ca 50 % av en heltidstjänst, det finns också möjlighet till jobb i samband med högtidshelger och längre lov. Kundcentret har ej öppet på röda dagar.
Så ansöker duSkicka din ansökan med bifogat CV via e-post till
rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 12430EL i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl (
fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer för detta jobb12430EL
Kontaktuppgifter för detta jobbE-post ansökan:
rekrytering@perido.seÖvriga frågor:
fraga@perido.seVaraktighet, arbetstid
Tillsvidare
Deltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 12430
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@perido.seFöretagPerido Skills AB
AdressPerido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress:
rekrytering@perido.se Jobbnummer 2468156
Observera att sista ansökningsdag har passerat.