Teknik- och användarsupport roll i HealthTech Startup
Medlo AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Medlo AB i Stockholm Medlo
Medlo är en Health-Tech startup baserad i centrala Stockholm. Företaget har utvecklat en SaaS-plattform för att hantera tillfällig vårdpersonal. Medlos webbaserade applikation låter vårdgivare samla alla sina bemanningsföretag, uppdrag och inhyrd vårdpersonal på ett ställe.
Medlo är den ledande aktören på marknaden - med några av Sveriges största vårdgivare som kunder. Vår snabba tillväxt kommer att accelerera ytterligare och därför behöver vi hitta fler duktiga medarbetare som kan hjälpa våra kunder.
Huvudansvar
I rollen som kundsupport kommer du att ha ansvaret för att strukturera vårt kundstöd. Det betyder att du kommer hjälpa våra kunder, utveckla vår kundportal, testa vår produkt osv.
Det viktigaste för rollen är en positiv attityd och förmåga att lära sig - där du kommer jobba nära utvecklarteamet i en intensiv start-up miljö. Du kommer erbjudas möjlighet att växa och ta större ansvar efter intresse och förmåga.
Din erfarenhet
Du måste ha genomförd gymnasial utbildning och det är positivt om du har utbildning, erfarenhet och/eller intresse av mjukvara. Att ha en god förmåga kring kommunikation och projektledning är bra attribut för rollen.
Publiceringsdatum2022-01-07Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-02-06
AdressMedlo AB
Drottninggatan 112a
11360 Stockholm
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Medlo - Supportroll".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Medlo AB (org.nr 559116-5526)
Drottninggatan 112a (
visa karta)
113 60 STOCKHOLM
Ansökan E-post:
stefan@medlo.se Arbetsplats Medlo
Jobbnummer 6231895
Observera att sista ansökningsdag har passerat.