Technical Services Engineer- German speaking
Bravura / Supportteknikerjobb / Lund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Lund,
Lomma,
Staffanstorp,
Burlöv,
Kävlinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Lund,
Lomma,
Staffanstorp,
Burlöv,
Kävlinge eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-10-11FöretagetThe company is a fast growing and innovative IT Company with a global footprint. As the global market leader in network video, the company continually launches innovative network products based on an open platform - delivering high value to its costumers. With its highly skilled staff the company seek to move forward towards the goal of being number one in the industry. The company 's success is built up on a strong culture of daring to succeed and allowing the employees to constantly break new grounds.
Dina arbetsuppgifterYou will work in the technical service team within the global sales organization. You will be in contact with both end users and the company's resellers/partners/distributors to handle technical support cases for the Middle European region. In the role you support by telephone, via email, Web portal system and by chat. You are prepared to back-up other regions and assist the sales office in your region with after sales and pre-sales support. You have the final responsibility towards the customer for concluding and closing your cases, with assistants from senior technical services engineers and product specialists.
Kvalifikationer• Education, experience and personal qualities
• IT education/courses
• Experience from IT support and/or customer support
• Strong technical troubleshooting skills
• Strong knowledge of networking and of Microsoft Windows OS
• Excellent communications skills in German and English, both verbal and written
You are a proactive and self-motivated teamplayer who constantly seeks new ways to improve the customer experience and functions within the technical support team. With your communications skills you are eager to learn more and take on new challenges. You enjoy working in a team and to solve problems as they arise. Furhtermore you have excellent interpersonal and communications skills, time management, decision making and organization skills.
Övrig information:
Start:
Plats:
ErsättningFunderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Keywords: technology, technial support, constumer support, technical service, IT, support, sales support
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAndreas Kanter
andreas.kanter@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1281
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3745628
Observera att sista ansökningsdag har passerat.