Teamledare till leverantörsreskontra
SJR AB Göteborg / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SJR AB Göteborg i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Öckerö eller i
hela Sverige SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag med inriktning mot Ekonomi och Bank & Finans. Sedan 1993 har SJR byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi har kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på Nasdaq OMX First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.
SJR söker för kunds räkning en Teamledare för uppdrag med start omgående. Uppdraget löper på sex månader och för rätt person kan det eventuellt finnas möjlighet till anställning på sikt. Vår kund är ett internationellt teknikbolag i framkant och som är under tillväxtfas. Bolaget sitter i trevliga lokaler på Lindholmen.
Vad innebär rollen och vem söker vi? Rollen som teamledare innebär ansvar för leverantörsreskontran som idag är en grupp på 5 personer. Du kommer arbeta med det löpande och även stödja redovisningsavdelningen vid bokslut. Som teamledare är det en fördel om du gillar att driva projekt och har lätt för att se förbättringsmöjligheter. Vi söker dig som tidigare arbetat i SAP och har erfarenhet som teamledare. Då bolaget är internationellt och koncernspråket är engelska er vi att du besitter goda kunskaper i detta.
Vi tror att du har en ekonomiutibldning och flera års erfarenhet av leverantörsreskontra. Som person är du framförallt driven och framåt samtidigt som du är ansvarstagande och trivs i ledarrollen. Du är även flexibel och gillar förändringar.
Ytterligare information om uppdraget Behovet hos vår kund är omgående och företaget har lokaler på Lindholmen i Göteborg. Arbetstiderna är flexibla mellan 8-17. Tjänsten är på heltid.
Din ansökan Har du frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta Amanda Karlsson på telefonnummer 031-333 54 88. Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Konsult hos SJR Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Som konsult har du nära kontakt med din personliga konsultchef och SJR anordnar regelbundet konsultträffar där du möter dina arbetskollegor som arbetar på andra uppdrag.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/Tillsvidare Tillsvidare
Publiceringsdatum2016-10-31ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAmanda Karlsson +46 31-3335488, +46 766471653
FöretagSJR AB Göteborg
AdressSJR AB Göteborg
Kungsgatan 48B
41115 Göteborg
KontorsadressKungsgatan 48B
Jobbnummer 3129225
Observera att sista ansökningsdag har passerat.