Teamledare IT Support & Systemadministration till Svenska Mässan
Jerrie AB / Chefsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jerrie AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Lerum,
Öckerö eller i
hela Sverige Från hjärtat av Göteborg erbjuder Svenska Mässan Gothia Towers allt från stora mässor och event till oförglömliga hotell- och restaurangupplevelser. Vår verksamhet innefattar många starka varumärken som tillsammans skapar en unik och attraktiv mötesplats där vi varje år välkomnar nästan två miljoner besökare. Som medarbetare hos oss jobbar du tillsammans med ett stort, engagerat och sammansvetsat gäng och är med och utvecklar vår verksamhet, både nu och för framtiden.
Läs mer om koncernen på svenskamassan.se
Om du vill ha en roll där du får vara med och påverka, skapa nytt och utveckla en digital funktion kan det här vara rätt möjlighet för dig.
Ansvar och arbetsuppgifter
Som teamledare ingår du i Svenska Mässans Digital Services som arbetar med utveckling, support & förvaltning av befintliga system, online tjänster och övriga digitala lösningar. I rollen kommer du tillhöra avdelningen Business Technology och ha ett arbetsledande ansvar för ett team på två medarbetare inom IT support. Det innebär att du är ansvarig för att planera, följa upp, utveckla och strukturera rutiner, processer och det dagliga arbetet inom området och i linje med den digitala förändringsresan. Med ditt engagerande och coachande ledarskap är du med och driver teamet mot mål och vision och du rapporterar till IT Operations Manager.
Din bakgrund
För att lyckas väl i rollen ser vi att du har en relevant eftergymnasial utbildning inom IT, samt några års erfarenhet som team leader och att du har koordinerat en IT-support. Du har själv också arbetat i en IT-supporterande roll tidigare och har goda tekniska kunskaper, inom t.ex. AD, nätverk, Windows Server/klient, Microsoft Office, IOS, Exchange. Vi ser gärna att du har goda kunskaper i ITIL ramverket, samt certifiering inom området. Du har också god vana av att arbeta med processer och har kunskaper i processutvecklingsarbete. Då kommunikationen kommer ske både på svenska och engelska ser vi att du är obehindrad i det svenska språket och har goda kunskaper i engelska. För att trivas hos oss och i rollen tror vi att du är en strukturerad, analytisk, problemlösande och ansvarsfull lagspelare. För dig är det naturligt att ta en ledande roll där du sprider positiv energi, coachar och engagerar andra människor.
Din ansökan
I den här rekryteringen samarbetar Svenska Mässan med Jerrie. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Jonna Berglöv på 0763-03 41 00 eller
jonna.berglov@jerrie.se. Du ansöker med bifogat CV och personligt brev på jerrie.se. I det personliga brevet vill vi att du beskriver vad du anser att det innebär att vara en bra ledare, varför du är intresserad av tjänsten och vad du skulle bidra med om du fick jobbet. Urval sker löpande så ett tips är att söka tjänsten så snart som möjligt, dock senast den 30 augusti.
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2021-08-18ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-08-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagJerrie AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Jerrie AB (org.nr 556881-2571)
Arbetsplats Jerrie
Jobbnummer 5908541
Observera att sista ansökningsdag har passerat.