Teamleader inom Kundservice
Releasy Customer Management AB / Chefsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Linköping,
Norrköping,
Örebro,
Skövde,
Jönköping eller i
hela Sverige Varför ska du jobba hos Releasy?
Kanske arbetar du som ledare inom ett serviceyrke och vill testa något nytt? Eller finns du inom kundtjänst och vill ta nästa steg i karriären?
Releasy söker en engagerad Teamleader som kan leda ett team inom Kundservice. Dina framtida medarbetare tar emot kundärenden via telefon, mejl och chatt från företag som DN, Expressen, Axfood och SL.
Vi söker dig med ambitionen att vara en stöttande ledare som coachar sina medarbetare mot företagets mål och individens utveckling. Som ny Teamledare på Releasy får du utbildning i din nya roll och coachning av din närmsta chef.
Snabbfakta
Roll:
Teamleader
Plats:
Linköping, Mjärdevi
Omfattning:
100%
Publiceringsdatum2021-12-08ErsättningMånadslön enligt kollektivavtal.
Arbetstider:
Huvudsakligen dagtid kontorstider men kväll och helg förekommer.
Startdatum:
2022-01-10 eller enligt överenskommelse.
Ansökan stängs:
2021-12-30
Övrig informationTillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.
Hos oss erbjuds du
Vi söker dig som
• Drivs av goda resultat och att arbeta mot tydliga mål.
•
•
• Trivs i en i föränderlig miljö med högt tempo.
•
•
• Kan kommunicera obehindrat i tal och skrift, på svenska och engelska.
•
•
• Gärna har erfarenhet av serviceyrket och att arbeta i en ledarroll, men detta är inget krav.
•
•
• Har en slutförd gymnasieexamen.
Om rollen & arbetsuppgifter
Som Teamleader är det din uppgift att leda dina medarbetare mot att nå era mål. Du har huvudansvar för teamets lönsamhet och jobbar aktivt med att kvalitetssäkra vår kundservice genom coachning och uppföljning. Som Teamleader ansvarar du för teamets välmående och har personalansvar för ca 15-20 medarbetare. Tjänsten innebär dessutom administrativa uppgifter och du rapporterar era resultat till Business Manager. För att trivas i rollen behöver du vara en naturlig inspiratör som motiverar och lyfter andras prestationer, bygger goda relationer och är ordningsam. Du sitter placerad hos dina medarbetare i ett öppet kontorslandskap och ingår i ett team av andra ledare.
Så ansöker duÄr du den vi söker? Sök rollen idag!
Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi gör bakgrundskontroller för att undanröja eventuella frågetecken gällande din framtida arbetsprestation. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt personnummer. Du kommer även genomgå ett screeningtest som testar din problemlösningsförmåga.
Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta:
Mattias Flink på
mattias.flink@releasy.seVarmt välkommen med din ansökan!
Om Releasy
Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har ca 1300 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga. I Linköping jobbar runt 430 medarbetare i öppna kontorslandskap med uppdrag mot SL, Färdtjänst, Axfood, DN, Expressen och Telia. Vi finns i Mjärdevi och erbjuder lokala förmåner och aktiviteter.
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-12-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagReleasy Customer Management AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)
Arbetsplats Releasy
Jobbnummer 6161433
Observera att sista ansökningsdag har passerat.