Teamleader/ekonomiassistent - Office Management

Brightby AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Brightby AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Brightby söker nu en teamleader/ekonomiassistent till Office Management, med placering i Kista. I din roll som teamleader/ekonomiassistent kommer du dels fungera som stöd till dina kollegor på avdelningen samt självständigt vara operativ i det löpande arbetet på kundreskontran.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid där du initialt kommer att anställas som ekonomikonsult på Brightby för att efter 6 månader eventuellt övergå i en fast anställning på Office Management.

Du kommer att vara en del av Office Managements ekonomiavdelning och ingå i ett team om fyra personer där du rapporterar till redovisningschef.

Som teamleader/ekonomiassistent kommer du bland annat arbeta med följande arbetsuppgifter:

• Vara operativ i det dagliga arbetet
• Stötta och leda dina kollegor på avdelningen
• Arbeta med att förbättra arbetsmetoder och rutiner
• Ha kontakt med säljorganisationen rörande fakturafrågor
• Ta emot kundsamtal och mail gällande fakturafrågor
• Arbeta med fakturering och avstämningar
• Kreditera och utreda
• Kontinuerlig service till interna och externa kunder gällande fakturafrågor

Vi söker dig som har några års relevant arbetslivserfarenhet från en kundreskontra samt tidigare ledarerfarenhet. Du är trygg i din ledarroll och ser ledarskapet som en viktig ingrediens för att du och dina medarbetare ska prestera på bästa sätt.

Som person ser vi gärna att du har en hög servicekänsla, stort engagemang och god förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter. Du arbetar noggrant och strukturerat och är inte rädd för att ta egna initiativ. Du är nyfiken, driven och har mycket ?skinn på näsan?.

Din prestigelöshet gör att du har enkelt för att samarbeta med olika typer av människor.
Vi erbjuder dig en möjlighet till en bred roll i ett dynamiskt bolag.

OFFICE Management är en heltäckande leverantör inom dokumenthantering, telefoni, visuell kommunikation, IT, konferensrumsutrustning, diktering, dryckesmaskiner, kontorsservice och förbrukningsmaterial. Vi erbjuder våra kunder kompletta lösningar och samarbetar med marknadens bästa leverantörer. Idag finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Uppsala och Oslo med ca 300 anställda. Med en omsättning 2012 på närmare 700 miljoner är vi en organisation som kännetecknas av engagemang, kvalitet och affärsfokus. Mer information finner du på www.officemanagement.se

Publiceringsdatum
2013-06-27

Så ansöker du
Låter detta intressant? Då söker du tjänsten genom att följa länken nedan;

http://www.brightby.se/jobb/office-management-soker-teamleaderekonomiassistent/

Klicka därefter på "ansök nu", ange referenskod OMB. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att kontakta konsultchef Anna Kalzen på telefon 073 ? 917 79 88.

Brightby är ett rekryterings- och konsultföretag specialiserat inom ekonomi och finans och ingår i samma koncern som konsultföretaget Meritmind.

Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Anna Kalzén, Konsultchef 073-917 79 88 anna.kalzen@brightby.se

Företag
BRIGHTBY AB

Adress
BRIGHTBY AB
BOX 17007
10462 STOCKHOLM

Kontorsadress
MAGNUS LADULÅSGATAN 63B
STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-12001400

Jobbnummer
1594433

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Brightby AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Brightby AB: