Teamleader

Premier Service Sverige AB / Butikssäljarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Premier Service Sverige AB i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige

Premier Service Sverige AB

Företagsinformation
Staples är världens största leverantör av kontorsmateriel, datatillbehör och förbrukningsvaror, med verksamhet i 27 länder på 5 kontinenter. Sedan starten har Staples revolutionerat marknaden för inköp av kontorsmaterial, datatillbehör och förbrukningsvaror. Vårt mål är att göra det enkelt för våra kunder.
Den svenska verksamheten, med 500 medarbetare, har sitt huvudkontor i Borås och ett helt nytt centrallager i Växjö. Vi lagerhåller ett komplett och heltäckande sortiment av kontorsmateriel, datatillbehör, förbrukningsmaterial, skol- och förskolematerial, trycksaker, profilmaterial samt produkter för vård och omsorg. Våra kunder finns inom alla kategorier över hela Sverige. Med branschens bredaste sortiment av över 17.000 artiklar kan vi täcka alla företags och organisationers behov och erbjuda skräddarsydda helhetslösningar. Våra kunder kan handla där det passar dem bäst; i våra butiker, via säljare, kundtjänst eller direkt på nätet, www.staplesnetshop.se.
Staples Soul återspeglar det engagemang vi har i vårt sociala ansvar som företag. Det är det som driver oss att bidra till samhället, verka för mångfald, ta ansvar för miljön och agera på ett etiskt och korrekt sätt. Vi är medvetna om den påverkan våra beslut har för våra intressenter och samarbetar med dessa för att ta fram ömsesidigt gynnsamma lösningar. Staples är ISO 9001- och 14001-certifierat.
Mer information om företaget hittar du på www.staplesadvantage.se

Tjänstebeskrivning
För vår kund Staples räkning söker vi 2 st teamledare. Som Teamledare är ditt uppdrag att tillsammans med övriga i kundtjänstledningen operativt leda verksamheten och säkerställa att kundtjänst lever upp till sina mål när det gäller bland annat svarstider, svarsfrekvens, försäljning, kvalitet och inloggning. Målet är att Staples kunder i alla kanaler skall få den bästa service och bemötande och alla medarbetare skall känna ett stort engagemang och vilja att utvecklas!
Du kommer att ansvara för daglig personalplanering och coachning av medarbetarna på kundtjänst, liksom att hålla utvecklingssamtal och uppföljning av mål. I rollen ingår också kundkontakt i mer komplicerade kundärenden. Du kommer att vara med och aktivt utveckla arbetsrutiner och processer för att uppsatt mål ska kunna nås.

Publiceringsdatum
2012-03-27

Kvalifikationer
Vi söker dig som har vana att arbeta med kunder, gärna från kundtjänstarbete och som alltid har kunden i fokus. Du har erfarenhet av att leda grupper och är en naturlig ledare, med god kommunikativ förmåga och ett stort intresse av människor. Du har lätt att engagera andra, är pedagogisk och delar gärna med dig av din kunskap. Du har struktur i ditt arbetssätt och har en förmåga att prioritera när du har många olika arbetsuppgifter på ditt bord. Kunskaper inom SAP är meriterande.
Sista ansökningsdag är den 9/4-12

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-04-09
Ange följande referens när du ansöker: 75
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Fredrik Moberg, 0707-858635

Företag
Premier Service Sverige AB

Adress
Premier Service Sverige AB
Torggatan 5
46134 Trollhättan

Jobbnummer
1197660

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Premier Service Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Premier Service Sverige AB: