Team Ledare till Telenor sökes!
Sykes Sweden AB / Försäljningsjobb / Göteborg
2017-05-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Team Ledare till Telenor sökes!" (publicerad 2018-07-26) ⬅️
Visa alla försäljningsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sykes Sweden AB i Göteborg,
Kungsbacka,
Borås,
Gislaved,
Gnosjö eller i
hela Sverige Som Team Ledare kommer du bli den direkta kontakten till medarbetarna i teamet. Vi ser att du, genom ditt ledarskap, skapar ett engagerat säljteam som tar ägandeskap och aktivt arbetar mot sina slutmål med hög motivation. Rollen kräver även att du har förmågan att arbeta proaktivt för att säkerställa ett smidigt och effektivt samarbete.
Ansvarsområden
• Skapa en inspirerande och säljorienterad miljö med en öppen kommunikationskultur
• Delegera uppgifter och sätta tydliga mål
• Övervaka den dagliga driften och teamets prestationer
• Motivera medarbetarna och skapa ett högpresterande team
• Coacha medarbetarna och lyssna aktiv på återkoppling från dessa
• Föreslå och organisera team-aktiviteter
Söker du ett jobb där du får möjlighet att utveckla dina ledaregenskaper? Drivs du av att se andra uppnå sina mål? Då kan du vara rätt person för oss!
Vi söker nu en kvalificerad Team Ledare till Telenors kundtjänst. Du kommer bli ansvarig för att kontrollera, leda och motivera ett team på 10-20 personer.
Publiceringsdatum2017-05-23Profil• Tidigare arbetslivserfarenhet som Team Ledare eller Supervisor
• Kunskap kring KPI:er och mätetal inom operativ verksamhet och sälj
• God datorvana
• Utmärkt kommunikations- och ledarskapsförmåga
• Utbildning i ledarskap eller Team building betraktas som en merit
• Tidigare säljerfarenhet
SYKES finns i Sverige på orterna Sveg, Dals-Ed, Göteborg och Kalmar. SYKES är en global uppdragsgivare som utför tjänster till Global 2000-företag. Med huvudkontoret i Tampa, Florida, tillgodoser Sykes behoven av sofistikerade lösningar hos stora företag runt om i världen, främst inom kommunikation men också finansiella tjänster, teknik och hälsoindustrin. SYKES' olika kunskaper inom effektiv kundservice hittar konsumenternas viktiga beröringspunkter i alla kundrelationer. Med över 70 kontaktcenter och 54.000 anställda, inkluderar våra resurser land-, kustnära- och offshore-platser samt 7000+ hembaserade arbeten. Stödet SYKES ger kunderna via olika medier (telefon, e-post, chatt, sociala och SMS), och på många språk, maximerar kundupplevelsen och kundlojaliteten hos klienterna. För ytterligare information besök
www.sykes.com.Varaktighet, arbetstid
Tjänsten är ett vikariat med goda möjligheter till förlängning och fast anställning. Arbetstiderna sträcker sig över vardagar, kvällar och helger.
ErsättningDu erbjuds en fast grundlön och provision.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-22
Ange följande referens när du ansöker: Team Ledare Telenor
KontaktHampus Olander
hampus.olander@sykes.comIa Rundqvist
ia.rundqvist@sykes.comFöretagSykes Sweden AB
AdressSykes Sweden AB
Götaverksgatan 8
41755 Göteborg
KontorsadressGötaverksgaan 8
Jobbnummer 3516642
Observera att sista ansökningsdag har passerat.