Team Assistent
Id. Entity AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Id. Entity AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Botkyrka,
Sollentuna eller i
hela Sverige Tycker du om att ge kvalificerad support och är en professionell och driven person? Har du dessutom ett intresse för och vill lära dig mer om grafiska presentationer i Powerpoint, då kan du vara vår nya Team Assistent!
NC Advisory erbjuder ett omväxlande arbete med assisterande uppgifter på högsta professionella nivå. Du kommer att bli en viktig del i vårt assistentteam som jobbar i en internationell och modern miljö. På NC Advisory tas supportrollen på allvar och våra anställda uppmuntras till att utvecklas. Hos oss är teamet viktigt och vi hjälper varandra.
I rollen som Team Assistent kommer du att assistera ett antal av våra Investment Professionals med olika administrativa sysslor. Du kommer att ha övergripande ansvar för kalenderplanering, interna och externa mötesbokningar, researrangemang, reseräkningar etc. I rollen ingår också att skapa och redigera presentationsmaterial i Powerpoint varför du bör ha en känsla för detaljer och layout . Tjänsten innebär också att bistå med research och analyser varför det är en stor fördel om du har intresse av näringslivet. I rollen ingår också viss planering av events eller middagar där din sociala kompetens och goda koordineringsförmåga kommer väl till pass.
Som person är du en utpräglad lagspelare och har lätt för att anpassa dig till olika situationer och människor. Du har en professionell attityd där problemlösning är en del av utmaningen. För att passa in i kulturen har du ett strukturerat och proaktivt arbetssätt och i grunden en positiv inställning till dig själv och dina kollegor. Dina tidigare erfarenheter har gett dig en god koordineringsförmåga och du trivs med att arbeta i högt tempo där teamets behov styr din arbetsdag. Ibland ställs krav på möjlighet att ställa upp med kort varsel utanför arbetstid varför du bör kunna vara flexibel.
Vi letar efter dig som har en gymnasial utbildning, gärna kompletterad med högskolepoäng inom administration, ekonomi eller språk. Du har arbetat minst 2-3 år med liknande arbetsuppgifter, helst i en internationell miljö och gärna i bolag inom finansbranschen eller managementkonsultföretag. Du är van att uttrycka dig obehindrat på engelska och svenska i både tal och skrift. Vidare är du van att arbeta med Office-paketet, och är intresserad av att utvecklas inom Powerpoint.
Vi ser fram emot att få din ansökan senast den 15 november 2014, men kommer att börja kalla till intervjuer fortlöpande, och tar därför gärna emot din ansökan så snart som möjligt.
I denna rekrytering samarbetar vi med ID Entity AB. För mer information om tjänsten kontakta Ylva Ottosson, 073-391 41 08,
ylva.ottosson@id-entity.se eller Malin Ruhn Gibeck 0766-43 34 53
malin.ruhn.gibeck@id-entity.sePubliceringsdatum2014-10-28Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-11-15
Ansökan kan skickas till e-postadress:
malin.ruhn.gibeck@id-entity.seFöretagID. ENTITY AB
AdressID. ENTITY AB
TEGNÉRGATAN 35 2 TR
11161 STOCKHOLM
KontorsadressTEGNÉRGATAN 35
STOCKHOLM
Visa på karta
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-216890
Jobbnummer 2046733
Observera att sista ansökningsdag har passerat.