Talent Acquisition Specialist/Rekryterare till Benify!
Benify Stockholm / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Benify Stockholm i Stockholm,
Göteborg,
Malmö eller i
hela Sverige På Benify har vi sikte på World Domination. På vägen dit behöver vi kollegor som överträffar förväntningar, har passion för deras yrkesområden och som dessutom tycker det är förbaskat viktigt att ha roligt på jobbet. Och det innebär även att vi behöver Dig. Du som brinner för att attrahera, rekrytera och introducera dessa framtida Benifyers!
På Benify arbetar vi hårt samtidigt som vi har väldigt roligt på jobbet. Det beror på att vi bara anställer personer som vi verkligen gillar. Tråkmånsar gör sig icke besvär!
OM TJÄNSTEN
I rollen som Talent Acquisition Specialist blir ditt huvudsakliga ansvar att hitta och introducera Benifys framtida talanger. Du kommer att vara en del av vårt HR-team och arbeta In-house med rekrytering till de flesta funktioner i vår verksamhet i Stockholm samt internationella kontor. Dessutom ansvarar du för vårt externa employer branding arbete.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Ansvara för hela rekryteringsprocessen, allt från att skriva annonser, genomföra intervjuer, case och tester samt stödja chefer i rekryteringsbeslut etc.
• Stötta med koordinering, administration och expertis i våra internationella rekryteringsprocesser
• Arbeta fram och implementera innovativa strategier för hur Benify ska attrahera och hitta de rätta talangerna
• Ansvara för utvecklingen av Benifys introduktionsprocess, så som introduktionsdagarna som på månadsbasis hålls för alla våra nya kollegor
• Ta fram och följa upp KPIer inom rekryteringsområdet
• Stötta vid andra HR-projekt vid behov
VEM ÄR DU?
Du är självständig, sprider energi och när du har bestämt dig för något så ger du inte upp! Du är också nyfiken, proaktiv och har en lösningsorienterad approach. Vi vill verkligen att du ska brinna lika mycket för rekrytering, introduktion och employer branding som vi gör, samt att du har en vilja att utvecklas inom området.
Vi vill att du:
• Brinner för rekrytering och har arbetet med det i minimum 1 år
• Ha en akademisk utbildning inom HR eller motsvarande
• Besitta god kommunikativ förmåga, gärna tidigare erfarenhet av arbete med sociala kanaler
• Gilla att arbeta mot uppsatta mål, erfarenhet av bemanningsbranschen är starkt meriterande och likaså sälj
• Vara flytande i svenska och engelska, i tal såväl som skrift (vårt interna organisationsspråk är engelska)
• Ytterligare språkkunskaper är meriterande
Vi förväntar oss att du blir en del av Benifys innovativa och drivna kultur med strävan att alltid utvecklas, växa och ha roligt på jobbet! Vårt mål är att du ska bli en specialist i absolut världsklass, och att du med ett innovativt tänk kan hjälpa oss bygga en bra strategi för hur vi ska hitta våra framtida talanger.
VAD KAN DU FÖRVÄNTA DIG AV BENIFY?
• Talangfulla kollegor som ofta hittar på gemensamma roliga aktiviteter
• En härlig arbetsplatskultur som genomsyras av våra värdeord: "Show Love,Think Ahead, & Exceed Expectations"
• Kollektivavtal
• Tillgång till Benify's förmånsportal, generöst friskvårdsbidrag, tjänstepension mm.
PRAKTISK INFORMATION
Start: Så snart som möjligt. Men vi föredrar "Ms./Mr. Right" to "Ms./Mr. Right Now"
Omfattning: Heltid
Plats: Stockholm
ANSÖKAN
Vet du med dig att du är rätt person för att bygga detta område till något stort? Då ser vi fram emot din ansökan! Vänligen klicka på "Ansök" för att snabbt och enkelt skicka in din ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2018-06-30ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBenify Stockholm
AdressBenify Stockholm
Banérgatan 16
11523 Stockholm
KontorsadressBanérgatan 16
Jobbnummer 4231880
Observera att sista ansökningsdag har passerat.