Systemtekniker inom kommunikationslösningar
Bravura / Supportteknikerjobb / Göteborg
2016-05-31
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Systemtekniker inom kommunikationslösningar" (publicerad 2016-07-13) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Öckerö eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2016-05-31FöretagetFöretaget levererar integrerade kommunikationslösningar till många av landets största företag samt de flesta landsting och kommuner. Man erbjuder sina kunder ett brett urval av tjänster där kommunikationsplattformen Trio är en av dem.
Dina arbetsuppgifterI rollen som systemtekniker ansvarar du för att leverera teknisk support till företagets kunder som använder plattformen Trio. Du felsöker, åtgärdar felanmälningar och hjälper kunder i en roll som kan liknas med second line support. Vidare ansvarar du för återkoppling till kunder såväl som kontakt med leverantören av programkoden. Du kommer att arbeta med kunden i centrum tillsammans med specialister inom Trio och andra kommunikationsplattformar.
Kvalifikationer• Gymnasial eller eftergymnasial utbildning inom tele-/datakom, systemutveckling eller motsvarande
• Några års erfarenhet av kundbemötande inom tekniska frågor
• Goda kunskaper i Windows server
• Det är meriterande med erfarenhet av teknik inom Contact Center, växelsystem samt Skype for business
Vi söker dig som har en lösningsfokuserad inställning som drivs av och har ett intresse av att hjälpa andra. Vidare är du öppen för förändringar och är duktig på att prioritera i en roll där du själv har möjlighet att påverka rutiner och förhållningssätt. Du ser till kundens bästa och förstår vikten av att hålla det du lovar.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här:
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ " shape="rect" target="_blank">
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Contact Center, supportdesk, telefoni, växel, växeltelefoni, skype, skype for business, Trio, kommunikationsplattform, systemtekniker, tekniker, support, Göteborg
Varaktighet, arbetstid
Enligt överenskommelse., Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-07-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKarl Kullbratt 08-40024050
karl.kullbratt@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2878116
Observera att sista ansökningsdag har passerat.