Sydkraft söker nu en Junior HR Generalist
Experis Finance Huvudkontor / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis Finance Huvudkontor i Malmö,
Staffanstorp,
Lund,
Trelleborg,
Landskrona eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-08-03Dina arbetsuppgifterI dina arbetsuppgifter ingår att ge stöd till chefer, medarbetare och personalchefer i olika typer av HR frågor via telefon och mail. Du kommer att medverka vid tolkning av kollektivavtal, policys och riktlinjer samt hantering av diverse personaladministration. I tjänsten ingår även att ha ett utökat, personligt, ansvar inom något eller några specialområden. Du har erfarenhet av Excel och Powerpoint. Tjänsten är placerad i Malmö.
Vem är du?
Du har ett par års arbete inom personaladministrativt arbete, har du PA-utbildning är det meriterande. Du har goda kunskaper i engelska i både tal och skrift. Du har lätt att lära dig nya HR IT system gärna erfarenhet av SAP-HR men inget krav. Du är en god adminstratör.
Dina personliga egenskaper• Serviceinriktad
• Van att arbeta i team och trivs med det
• Strukturerad
• Positiv och lösningsfokuserad
För frågor till våra fackliga representanter, vänligen kontakta:
Magnus Notini, Unionen, +46 706 550127
Anders Berghman, Sveriges Ingenjörer, +46 706 535822
Michael Andersson, Ledarna, +46 705 250129
Mats Lundberg, SEKO +46 730 499778
Kontaktperson för detta jobbFör mer information om tjänsten kontakta Gunilla Lindman på 0730-499404. Du söker tjänsten direkt på
www.uniper.energyVaraktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-08-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMagnus Carlhielm 0470-745587
FöretagExperis Finance Huvudkontor
AdressExperis Finance Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Jobbnummer 2976122
Observera att sista ansökningsdag har passerat.