Sveriges Bästa Arbetsplats Söker Quality Associates

Key Solutions AB / Administratörsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Key Solutions AB i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige

KeySolutions har blivit utsedda till en av Sveriges och Europas bästa arbetsplatser flera år i rad av Great Place to Work Institute. Företaget består idag av ca 100 fantastiska medarbetare som bearbetar marknaden utifrån våra moderna, fräscha och unika kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö och Västerås. Vi arbetar i en nytänkande miljö med korta beslutsvägar och riktigt högt i tak. Företaget består av engagerade och drivna människor som sprider positiv energi omkring sig. Vi arbetar hårt samtidigt som vi har mycket roligt på jobbet!

Vi erbjuder kvalificerade och kompletta sälj- och marknadsföringslösningar med fokus på mervärde, resultat, varumärkesbygge samt ökad lönsamhet för våra marknadsledande samarbetspartners inom Event, Media, IT och Telecom. Sedan starten 2008 har Key Solutions visat positiva siffror och är ett välmående och tryggt säljbolag.

Beskrivning av arbetsuppgifter:

Key Solutions anställer nya medarbetare i takt med att verksamheten växer. Vi söker nu medarbetare till vår Quality assurance-avdelning. Din primära arbetsuppgift kommer vara att kvalitetssäkra våra uppdragsgivares kunder per telefon men du kommer även att få hjälpa till med övriga administrativa sysslor och för dig som är driven finns fantastiska karriärmöjligheter. Vi strävar alltid efter att hitta nya lösningar för att effektivisera vårt arbete och säkerställa högsta kundnöjdhet. Brinner du för service och nöjda kunder? Vill du vara en del av ett team i världsklass? Då är du rätt person.

Publiceringsdatum
2015-02-17

Kvalifikationer
Du är utåtriktad, älskar att träffa nya personer och har en bra samarbetsförmåga. Du ser lösningar istället för problem, är tävlingsinriktad och målmedveten. Du gillar att arbeta i högt tempo och mot högt uppsatta mål. Du är en god kommunikatör som behärskar svenska språket mycket väl i både tal och skrift, och du har lätt för administrativa uppgifter.

Kompetens och personliga egenskaper:

• Du är en van datoranvändare och har lätt för att lära dig nya system.

• Du är öppen, kostnadsmedveten och flexibel.-Du har lätt för att skapa kontakter och besitter en hög social kompetens.-Du tar eget ansvar och vågar fatta beslut.-Du är energisk och älskar utmaningar.-Tidigare erfarenhet från kundservice eller sälj är meriterande.

Tjänsten är placerad på Key Solutions huvudkontor i centrala Västerås.

Arbetstider och omfattning
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-03-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Key Solutions jobb@keysolutions.se

Företag
Key Solutions AB

Adress
Key Solutions AB
Munkgatan 20 D
72212 Västerås

Kontorsadress
Munkgatan 20 D 722 12, Västerås

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2170197

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Key Solutions AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Key Solutions AB: