Supporttekniker till ett skandinaviskt installations- och servic

Bravura / Supportteknikerjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Norrköping, Söderköping, Linköping, Nyköping, Oxelösund eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-09-17

Företaget
Företaget är ett internationellt konsultbolag som arbetar med de flesta delar av svenskt näringsliv. De är verksamma inom en rad olika branscher och sektorer och är ett av världens ledande analys- och teknikkonsultföretag. Företaget erbjuder tjänster för hållbar samhällsutveckling inom Hus & Industri, Transport & Infrastruktur och Miljö & Energi. Tillsammans är de 40 000 medarbetare på över 500 kontor i 40 länder. I Sverige arbetar idag ca 3700 personer.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som IT-support i second line får du möjlighet att arbeta med problemlösning av varierande komplexitet. Du ansvarar tillsammans med övriga i supportteamet för att bistå med teknisk expertis för de internanställda på företaget. Ärendena är av varierande karaktär och omfattning och kan exempelvis vara att du ska felsöka och lösa olika behörighets- och kontohanteringsfrågor. Du kommer att arbeta och hantera ärenden i Windowsmiljö och problem kopplat till Officepaketet.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasial utbildning
• Tidigare relevant erfarenhet från bland annat Active Directory
• God erfarenhet i Windows och Officepaketet
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt engelska
• B-körkort

För att lyckas i tjänsten är du en person som har förmågan att kunna arbeta systematiskt och analytiskt. I och med dina tidigare erfarenheter kan du föra logiska resonemang i olika situationer och vet hur du ska arbeta för att i största möjliga mån nå en lösning. Du är flexibel som person och kan på så sätt bemöta olika människor. Du arbetar på ett serviceinriktat sätt och genom din kommunikativa förmåga gör du dig förstod hos dem du pratar med.

Övrig information:

Start: Omgående men hänsyn till uppsägningstid
Plats: Norrköping
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, 1st Line Support, Teknisk Support, first line, servicedesk, helpdesk, onsite, It-tekniker, tekniker, 2nd line

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Amanda Beuthan amanda.beuthan@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0581

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4350171

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: