Supporttekniker
Nodefactory Nordic AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nodefactory Nordic AB i Göteborg Publiceringsdatum2016-02-05Om tjänstenDu jobbar i företagets support och är företagets ansikte utåt. Tjänsten innebär att du kommer att ta emot supportärenden via telefon och mejl. Din primära uppgift är att bemöta kunden på ett positivt sätt och ta emot kundens ärende. I dina arbetsuppgifter ingår även vägledning i våra produkter, hjälpa kunden att hitta rätt i våra manualer och annan hjälpdokumentation.
Om dig
• Tidigare erfarenhet av supportarbete
• Tidigare erfarenhet av att arbeta i ärendehanteringssystem
• Du är flexibel och trivs med att arbeta med flera olika uppgifter
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
• Du har en hög servicenivå och tycker om att bygga relationer
• Du är utåtriktad, målinriktad och positiv
• Du har arbetat tidigare med att guida kunder i system
Vi tror att du som söker är intresserad av e-handel och har tidigare jobbat i en support eller liknande roll. Då tempot kan vara högt söker vi dig som har en god förmåga att hantera flera saker samtidigt och har en förmåga att komma till avslut. För att trivas i rollen behöver du dessutom tycka om att ge god service samt ha skinn på näsan.
Vårt erbjudande
Du kommer ingå i en kreativ och stimulerande arbetsmiljö med andra duktiga medarbetare inom respektive område med goda möjligheter till personlig utveckling. Vi älskar utmaningar och tänjer gärna på kunskapsgränserna för att få våra produkter så attraktiva som möjligt. Hos oss har vi korta beslutsvägar och värdesätter personligt engagemang.
Vi erbjuder en heltidstjänst på huvudkontoret på Kungsgatan mitt i centrala Göteborg. Tjänsten tillträds omgående och utöver en spännande arbetsmiljö omfattar din anställning även förmåner såsom; tjänstepension, friskvårdsbidrag och kompetensutveckling.
NodeFactory är ett integrationsföretag inom ehandelsbranchen som utvecklar integrationslösningar för ekonomi- och affärssystem, betalväxlar, e-handelsplattformar och marknadsplatser. Vår produktportfölj består av produkterna
www.sharespine.com och
www.plugboard.io . Vi har över 600 kunder som använder våra integrationslösningar och bland våra kunder finns små och medelstora företag, såväl svenska som nordiska företag. NodeFactory erbjuder sina produkter som antingen installerad mjukvara hos kund eller som molnbaserad lösning. NodeFactory har sitt huvudkontor på Kungsgatan i Göteborg.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Tillsvidare med 6 månaders provanställning Tillträde
Omgående
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Fast lön enl. ök
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-02-29
Du ansöker genom att skicka ett e-post till Alex Roslund, HR,
alex.roslund@nodefactory.com där du bifogar ditt CV och ett personligt brev där du beskriver dig själv. Glöm inte att framföra att det är tjänsten Supporttekniker/NodeFactory.
Ansökan kan skickas till e-postadress:
alex.roslund@nodefactory.comKontaktDavid Duus 0734-042042
david.duus@nodefactory.comFöretagNodefactory Nordic AB
AdressNodefactory Nordic AB
41119 GÖTEBORG
KontorsadressKungsgatan 38
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 031-7043800
E-postadress:
david.duus@nodefactory.com Jobbnummer 2655009
Observera att sista ansökningsdag har passerat.