Supporttekniker

CGI / Datajobb / Mariestad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla datajobb i Mariestad, Töreboda, Götene, Skövde, Gullspång eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos CGI i Mariestad, Nacka, Örebro, Jönköping, Linköping eller i hela Sverige

Vad du kommer att göra hos oss
Service Desk arbetar för att CGI's kunders slutanvändare får största möjliga nytta av företagets IT och kan arbeta effektivt.
Du kommer att ingå i ett team som arbetar i en tjänst som levererar professionell support av hög kvalité till våra slutkunder.
Du kommer tillsammans med Ditt team att arbeta för att upprätthålla respektive kunds uppsatta servicenivåer och nyckeltal. Vi arbetar ständigt för att driva ärende mot en lösning och ambitionen är att lösa så mycket som möjligt redan i första kontakten med användaren. Vi löser användarens problem, registrerar och dokumenterar ärendet samt adderar ett mervärde för kunden. Vi förväntar oss att Du är lyhörd mot kund, att Du bidrar till proaktivitet i arbetet och att Du aktivt deltar i verksamhetens utveckling.

Vår önskan om kompetens och personlighet
Vi ser att Du har en god förmåga att analysera och lösa problem, att Du är duktig på att skapa goda relationer och att Du vill arbeta med människor och teknik. Du sätter alltid kunden i fokus och försöker hitta den bästa lösningen för varje kund. Har Du dessutom jobbat med support och service inom IT-området förut så ser vi det som en stor fördel. Som person delar Du med dig av kunskap och expertis, är ödmjuk samt har lätt för att samarbeta med andra. Att dela med sig av sina kunskaper är en förutsättning för att vi gemensamt ska kunna leverera med bästa kvalitét. Du respekterar och värdesätter dina kollegor, har förmågan att själv hitta lösningar på problem, är positiv och självgående. Du behöver kunna uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska.
Du skall ha viss kompetens inom

•           Service och Support yrket

•           Operativsystem Windows

•           Microsoft Office
Det är också en fördel om du erfarenhet inom

•           IT branschen

•           ITIL

•           AD - behörighetsadministration

•           nätverk

•           kommunikation
Vi söker dig som

•           har förmågan att tänka effektivisering och automatisering

•           är serviceinriktad och alltid sätter kunden i fokus

•           vill och kan samarbeta med andra i team

•           är lösningsorienterad
Utöver ovan kvalifikationer så söker vi Dig som har en utbildning inom IT-området.

Det här erbjuder vi dig
Du får arbeta tillsammans med mycket kompetenta kollegor i spännande uppdrag och vi vågar lova inspirerande möten och utveckling. Vi jobbar med alla delar inom ett IT-projekt, allt från förstudier till design, implementation och drift. Hos oss finns det flera olika sätt att bli framgångsrik.
Med våra program för karriär- och kompetensutveckling sätter du tillsammans med din ledare individuella mål och har alltid en tydlig plan för ditt nästa steg.
Vi har en öppen och generös företagskultur. Att dela med sig av sin kunskap är en förutsättning för att vi ska kunna leverera på topp. Vi som arbetar här är drivna och motiverade. Att ha balans i livet är en självklarhet.

Placeringsort;Mariestad

För mer information, kontakta

Ann-Sofi Isgren, Team Leader                                Rasmus Karlsson,Team Leader
070-5604093                                                         070-5714005
ann-sofi.isgren@cgi.com                                           rasmus.karlsson@cgi.com

Publiceringsdatum
2013-12-02

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-12-03
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Rasmus Karlsson rasmus.karlsson@cgi.com

Företag
CGI

Adress
CGI
Augustendalsvägen 21
13185 STOCKHOLM

Jobbnummer
1717847

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från CGI

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos CGI: