Supporttekniker
CashGuard Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2011-05-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Supporttekniker" (publicerad 2011-06-28) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos CashGuard Sverige AB i Stockholm CashGuard utvecklar, tillverkar och säljer produkter och tjänster med hög kvalitet för säker kontanthantering och kontantlogistik. Vi vänder oss via distributörspartners till företag inom handel. CashGuard ingår i PSI Group. Koncernen har idag c:a 300 anställda och inom CashGuard Services & Support är vi 7 medarbetare. Vi är marknadsledare med över 16.000 system i Europa, Mellanöstern och Sydafrika.
Vi söker dig som kan utföra support av våra produkter mot internationella partners. Hos oss ger rollen som Supporttekniker dig stora möjligheter att arbeta med spännande utveckling av olika produkter tillsammans med engagerade och erfarna kollegor. Vi erbjuder ett stimulerande och intressant arbete med trivsam arbetsmiljö i nyrenoverade lokaler i Akalla/Kista. Den vi söker bör vara prestigelös och villig att rycka in där det behövs. Resor inom och utom landet förekommer, man bör därför också kunna vara flexibel med sina arbetstider. Vi har partners i 20 olika länder och vårt arbete går i huvudsak ut på att utbilda och supporta dem så att deras kunder är nöjda med CashGuards produkter. Mycket av detta arbete bedrivs i samarbete med partneransvarige på Sälj & Marknad.
Publiceringsdatum2011-05-18Dina arbetsuppgifter• Support, utbildning av våra partners i olika länder på existerande och nya produkter
• Delta i utvecklings- och underhållsprojekt med verifiering och felsökning av våra produkter för hantering av sedlar och mynt
• Samarbeta med kollegor inom programmering, sälj och marknad, elektronik, mekanik, dokumentation, test, inköp, produktion.
• Analys av inkommande supportfall
• Kontinuerlig kontakt med servicepartner
• Registrering av ärenden i supportsystem
• Skapa goda relationer med partners, partners kunder och slutanvändare
Kunskaps- / erfarenhetskrav:
• Minst 3 års erfarenhet av support
• Tekniskt kunskap och ett stort tekniskt intresse
• Mycket god datorvana
• God kunskap i Mictrosoft Office
• Programmeringskunskap (allmän) önskvärd
• Allmän kunskap om TCP/IP önskvärd
• Kan uttrycka dig väl i tal och skrift, även på engelska
• Tyska,Franska eller Spanska är meriterande
• Noggrann och kvalitetsmedveten
• Social kompetens värderas noggrant
• B-Körkort
KörkortskravB
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-06-17
Ange följande referens när du ansöker: ST2011
Ansökan kan skickas till e-postadress:
eddie.andersson@cashguard.comKontaktEddie Andersson, Services & Support Manager, 0733322226,
eddie.andersson@cashguard.comFöretagCashGuard Sverige AB
AdressCashGuard Sverige AB
Finlandsgatan 16
16474 KISTA
KontorsadressFinlandsgatan 16
Akalla
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-7320000
E-postadress:
info@cashguard.com Jobbnummer 937483
Observera att sista ansökningsdag har passerat.