Supporttekniker / 1st line / Servicedesk / IT-support / Norska /
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2018-02-02FöretagetEVRY är ett ledande kunskaps- och IT-företag som verkar på den nordiska marknaden med stor lokal närvaro. De digitaliserar morgondagens vinnare och skapar fördelar som ger svaren på de utmaningar som kunderna ställs inför i den digitala transformationen. EVRY har hög verksamhetskompetens kombinerat med teknisk expertis och de IT-lösningar som krävs för att klara kundernas digitala förändringsresa. Företagets 9 000 medarbetare hjälper kunderna att få konkret nytta av IT genom hela näringskedjan, från lösningar och konsulttjänster till outsourcing.
Dina arbetsuppgifterSom medarbetare i servicedeskteamet ansvarar du tillsammans med dina kollegor att lösa supportärenden för Evrys kunder. Du tar emot ärenden via telefon och mail och ärenden du arbetar med rör frågor gällande Microsoft Exchange, network drive, mobilsupport eller övriga slutanvändarärenden. Ni arbetar enligt ITILs processramverk och i rollen som servicedeskmedarbetare finns stora möjligheter att specialisera sig inom olika områden på sikt. Då Evry jobbar mot många olika kunder med olika miljöer erbjuds du en bred roll med stor variation.
Du blir anställd av Bravura som konsult som löper tillsvidare.
Kvalifikationer• Tidigare erfarenhet av teknisk support, servicedesk
• Kunskaper i Windows 7/8/10, Active Directory, MS Office suite, Office 365, Citrix och Exchange
• MGrundläggande kunskaper inom Windows Server, Nätverk, Linux och ITIL
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift på norska, svenska och engelska
Rollen innebär stort eget ansvar och vi söker dig som har ett starkt självdriv. Du trivs i att jobba i team och har alltid som ambition att ge service av världsklass. Vidare har du ett brinnande IT-intresse och vill fortsätta utvecklas i din roll som servicedeskmedarbetare.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: ITIL, servicedesk, support, teknisk support, microsoft exchange, AD, Active directory, helpdesk, 1st line, 2nd line, mobilsupport
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLisa Grönborg
lisa.gronborg@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3942225
Observera att sista ansökningsdag har passerat.