Supportmedarbetare inom IT till vår First Line
Office Management Sharp Center AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Management Sharp Center AB i Stockholm,
Strängnäs,
Uppsala,
Enköping,
Västerås eller i
hela Sverige Office Management är en helhetsleverantör inom IT, kommunikation och kontor som hjälper företag att effektivisera sina kontor. För att trivas hos och lyckas på Office Management ska du känna ett stort engagemang i ditt arbete, leverera kvalitet i allt du gör och ha starkt affärsfokus. Då vi tillsammans skapar en trivsam och utvecklande arbetsplats är teamkänslan viktig hos oss och vi ser att alla bidrar med sin kompetens, sina idéer och en positiv inställning.
Vi söker nu ett till serviceproffs till vårt härliga supportteam!
Publiceringsdatum2016-04-18Dina arbetsuppgifterPå First Line Support är du den första person kunderna kommer i kontakt med när de ringer in och vill ha hjälp med IT-relaterade frågor, exempelvis enklare uppgraderingar av programvara, användarfel eller driftövervakning. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består i att:
• Hjälpa kunden med enklare IT-ärenden som kan lösas per telefon
• Göra administrativa uppgifter kopplat till supportärendena
Genom att hjälpa våra kunder över telefon blir du en mycket viktig person i vårt serviceteam. Du ser det som en självklarhet att alltid sätta kunden i fokus och göra ditt bästa i alla lägen. Du är en sann representant för bolaget och anser att nöjda kunder är av högsta prioritet.
Kvalifikationer och Egenskaper
Till denna tjänst söker vi någon som:
• Har ett stort IT-intresse
• Är en engagerad lyssnare som ser möjligheter i stället för problem
• Tar egna initiativ till att hitta lämpliga lösningar
• Självständigt kan ta kontakt med såväl kunder som kollegor
Om du tidigare har arbetat inom helpdesk/support eller service på annat sätt ser vi det som meriterande. Samt om du har körkort och tillgång till egen bil.
För att trivas hos oss bör du ha stor social kompetens och en positiv grundsyn samtidigt som att du är prestigelös och flexibel i ditt sätt. Förutom att du är en trevlig kollega som bidrar till att utveckla vår verksamhet ska du vara resultatinriktad och alltid vara beredd att ge våra kunder, våra leverantörer och dina kollegor bästa möjliga service. Du ska trivas på en arbetsplats där det ibland är mycket att göra och där vi hela tiden har utvecklingsfokus.
Vi erbjuder dig
En arbetsplats med en stark gemenskap där vi har roligt på jobbet och känner att vi har ett innehållsrikt och intressant arbete. Att stötta och hjälpa varandra i vardagen är en självklarhet för oss. Vi uppmuntrar till våra medarbetares utveckling och det finns interna karriärvägar. Utöver det erbjuder vi bland annat fredagsfrukost, kick-offer och rikslunchkort.
Start: 7 juni
Plats: Stockholm, Kista
Arbetstider: Måndag till fredag 8-17
Tjänst: Heltid, 6 månaders provanställning och därefter tillsvidareanställning
Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen som First Line Support hos oss på Office Management. Har du frågor kan du kontakta Teamchef Johan Nordlander på 08-734 30 00. Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagOFFICE Management Sharp Center AB
AdressOFFICE Management Sharp Center AB
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista
KontorsadressSkalholtsgatan 6-8
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2788243
Observera att sista ansökningsdag har passerat.