Supportagent
Kivra AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kivra AB i Stockholm Om Kivra
Kivra är en bättre plats för dina viktigheter. Samla brev, fakturor, kvitton och annat - som du annars hade haft i pärmar, byxfickor eller i olika pappershögar. Säkert, tillgängligt och bra för miljön. Kivra har för närvarande över 5 miljoner användare. Det innebär att varannan vuxen har Kivra, och vi fortsätter växa dagligen. Över 30 000 företag skickar brev, fakturor, vårdkallelser, lönespecar, anställningskontrakt och mycket mer via Kivra. Fler företag ansluter sig dagligen. Förra året lanserade vi en digital kvittotjänst och idag, knappt ett år senare, har drygt 150 miljoner digitala kvitton skickats genom Kivra.
Publiceringsdatum2022-05-10Dina arbetsuppgifterSom supportagent på Kivra så kommer du att ha en central roll genom att ha kontakt med våra användare och ge dem exceptionell service genom telefon, mail och sociala medier. Du kommunicerar på ett tydligt, engagerat och omtänksamt sätt och förstår värdet av god kundvård. Våra användare är utspridda över hela Sverige och genom alla åldrar, vilket ställer höga krav på hur vi kommunicerar. Vi i Kivras support vill skapa en fantastisk användarupplevelse både genom vår direkta kontakt med användaren och genom att vara användarens röst in till resten av organisationen.
Du kommer mestadels besvara frågor från privat- och företagsanvändare och dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta:
• Telefon- och mailsupport för användare.
• Hantera ärenden i sociala medier.
• Utveckla befintliga supportrutiner.
• Eskalera och följa upp ärenden med andra avdelningar.
Bakgrund• Två års erfarenhet av kundtjänst eller annan servicerelaterad roll
• Erfarenhet av telefon som arbetsverktyg
• Du uttrycker dig väl i både tal och skrift på svenska och engelska
Dina egenskaper
Att jobba i supporten på Kivra passar dig som har en positiv inställning och ett lösningsorienterat tankesätt. Du är en "doer" som tar egna initiativ och drivs av att alltid ge bästa möjliga service - det viktigaste för supporten är trots allt vilken användarupplevelse vi skapar. Dessutom är du en trygg, tålamodig och empatisk person som enkelt kan förstå andras perspektiv och tycker om att göra det svåra enklare. Ibland har vi mer att göra, och då krävs det att alla hugger i och peppar varandra för att ge en så bra användarupplevelse som möjligt. För att trivas i Kivras glada supportteam behöver du vara en sann teamplayer!
Vi erbjuder
Kivra erbjuder en plats i ett engagerat team med möjlighet till hög innovationsgrad. Ett av Kivras värdeord är happy-happy vilket även återspeglas i omtanken kring Kivras personal. Förutom kollektivavtal och friskvård erbjuder vi ett antal andra fina förmåner. Välkommen med din ansökan, innehållandes CV och personligt brev, så snart som möjligt. Vid eventuella frågor om tjänsten, vänligen kontakta Sarah Ohlsson, Talent Acquisition Specialist, på
sarah.ohlsson@kivra.comVaraktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-10-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKivra AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Kivra AB (org.nr 556840-2266),
http://www.kivra.se Kontakt Andreas Nilsson
andreas.nilsson@kivra.com Jobbnummer 6628493
Observera att sista ansökningsdag har passerat.