Supply planner till Telia Company

Bravura Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
2024-04-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Supply planner till Telia Company" (publicerad 2024-04-17) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.

Publiceringsdatum
2024-04-05

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 18 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia.

Om företaget
Telia Company AB är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året om. De har bestämt sig för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder.

Dina arbetsuppgifter
Som Supply Planner arbetar du i ett team om tre andra kollegor där ni tillsammans säkerställer att företaget har ett bra logistiskt flöde. Du arbetar med avdelningens mest prioriterade segment och ansvarar för att säkra rätt lager vid rätt tidpunkt. Du hanterar hela processen från leverantör till kontakt med produktägare. Därtill arbetar du i nära samarbete med produktägare för att lösa problem och säkra bästa möjliga leverans till Telias kunder. Vidare informerar du om avvikelser och status till intressenter inom företaget, och arbetar i ett flertal olika system.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Flerårig arbetslivserfarenhet av supply chain
• Obehindrade kunskaper i svenska och engelska
• God dator- och systemvana
• Goda kunskaper i Excel
• Meritende är kunskaper inom SAP

Vi tror att du som person är noggrann och ansvarstagande i ditt arbete, och att du strävar efter att leverera effektiva lösningar med hög kvalitet. Du är självgående och har förmågan att hantera många kontaktytor med professionalism och skicklighet. Du ser möjligheter i förändring och har en förmåga att enkelt skifta fokus mellan olika uppgifter när det behövs.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Centrala Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-05-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Selina Fredin
selina.fredin@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
8590559

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: