Supervisor/Teamcoach
Intervjubolaget - Imri Ab /ipsos Observer / Försäljningsjobb / Härnösand
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Härnösand,
Mark,
Kramfors,
Timrå,
Sundsvall eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Intervjubolaget - Imri Ab /ipsos Observer i Härnösand,
Vingåker eller i
hela Sverige Platsbeskrivning :
Ipsos, är en av de ledande leverantörerna av marknadsundersökningar och datainsamling i världen!
Ipsos Observer samlar in och levererar högkvalitativ data till marknadsundersökare och forskningsinstitut inom både näringsliv och offentlig sektor. Med över 20 år i branschen kombineras lång erfarenhet och spetskompetens inom alla metoder för datainsamling. Sverige och Skandinavien är den huvudsakliga marknaden men självklart finns möjlighet att samla in data över hela världen då företaget har stor tillgång till flerspråkiga intervjuare och kontor i över 80 länder. Ipsos Sverige har över 130 medarbetare fördelade på 3 kontor, Härnösand, Stockholm och Ronneby.
Vår ambition är att alltid genomföra projekt med ett stort engagemang och ge alla kunder ett personligt bemötande, detta har resulterat i många lyckade projekt och ständigt återkommande kunder. En av Ipsos ledstjärnor är kvalitet. Vårt fokus ligger på att hålla en jämn kvalitetsnivå som hela tiden stäms av mot givna mått.
Ipsos är ett multinationellt företag och det finns goda möjligheter till internutbildning samt karriärmöjligheter inom så väl Sverige som övriga världen.
Tjänsten är förlagd i Härnösand.
Publiceringsdatum2012-06-07Dina arbetsuppgifterVi söker dig som har erfarenhet av ledande befattning. Det viktigaste är att du har en stark drivkraft och är beredd att satsa för att lyckas. Du har ett coachande förhållningssätt och förmåga att driva dig själv och andra framåt. Du brinner för att skapa en arbetsmiljö där medarbetare trivs, utvecklas och fungerar som ett team. Vi förväntar oss att du är flexibel, stresstålig och engagerad. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom Callcenter, Marknadsundersökningar eller Telemarketing.
Nyckeluppgifter:
Fungera som support till telefonintervjuare, aktivt coacha och utbilda.
Följa onlineövervakningen och optimera resurser i realtid i pågående projekt.
Assistera i projekt med bemanning, hantering av material, kontakt mot intervjuare.
Ansvara för personaldatabas, vidareutbildning och projektgenomgångar.
Kompetensprofil :
Datakunskaper, Office (Excel, Access, Outlook), goda kunskaper i svenska och engelska (tal och skrift) och arbetsledande kompetens. Erfarenheter inom callcenter är meriterande.
Personlighetsprofil: Flexibel, social, initiativtagande, självgående.
Befogenheter och resurser: Representera företaget i kontakten med timpersonal. Uppdatera information till intervjuarna enligt överenskommelse med projektledare.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
TillträdeEnligt ök.
ErsättningFast lön
efter överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-06-20
Ansökan kan skickas till e-postadress:
hasse.tjernberg@ipsos.comKontaktHasse Tjernberg 0611- 349743,
hasse.tjernberg@ipsos.comFöretagIntervjubolaget - IMRI AB /IPSOS Observer
AdressIntervjubolaget - IMRI AB /IPSOS Observer
Köpmangatan 1
87130 HÄRNÖSAND
KontorsadressKöpmangatan 1
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0611-349720
Faxnummer: 0611-349729
Jobbnummer 1266057
Observera att sista ansökningsdag har passerat.