Strukturerad och ambitiös ekonomiadministratör sökes till kund i

Bemannia Kontor / Ekonomiassistentjobb / Eskilstuna
2017-08-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Strukturerad och ambitiös ekonomiadministratör sökes till kund i" (publicerad 2017-08-25) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Eskilstuna, Västerås, Strängnäs, Köping, Flen eller i hela Sverige

Bemannia söker nu en ambitiös och kommunikativ ekonomiadministratör till vår kund inom offentlig sektor. Det är ett deltidsuppdrag på 50 % med start omgående och beräknas pågå till årsskiftet. Du blir anställd av oss på Bemannia och uthyrd till vår kund.

Dina arbetsuppgifter:

Dina arbetsuppgifter kommer vara varierande inom ekonomiadministration. Uppgifterna kommer innefatta att rekvirera lönebidrag från AMS, skapa kundfakturor och hantera/kontera leverantörsfakturor. I din roll som ekonomiadministratör kommer du även att ha kontinuerlig kontakt med enhetschefer, samt hantera listor i Excel.

Dina kvalifikationer:

För denna tjänst krävs att du har en avslutad gymnasieutbildning, minst två (2) års erfarenhet av ekonomiadministrativt arbete, samt god kunskap i Office-paketet, med fokus på Word, Excel och Outlook

Dina personliga egenskaper:

Som ekonomiadministratör hos vår kund behöver du vara ansvarstagande och ha en god kommunikativ förmåga. Det är också viktigt att du kan arbeta självständigt, men samtidigt har lätt för att samarbeta med andra.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Våra tjänster finner du på följande sida

Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
50% Visstid

Publiceringsdatum
2017-08-24

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
David Målsäter

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3660452

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: