Strukturerad konsultchef till Proffice!
Proffice Partner Solutions AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Proffice Partner Solutions AB i Stockholm,
Solna,
Järfälla,
Sollentuna,
Täby eller i
hela Sverige Konsultchef
Gillar du att ta ansvar samt att bygga och skapa relationer? Har du arbetat med ledarskap i föreningslivet eller i andra liknande sammanhang? Är du ute efter nästa utmaning i karriären? Vi på Proffice söker dig som vill arbeta med både personalansvar och arbetsledaransvar. Vi söker dig som är strukturerad, organiserad, stabil och prestigelös som person till rollen som konsultchef.
Arbetsrollen:
Som konsultchef hos Proffice arbetar du nära kund samt medarbetare och finns med på plats i deras dagliga arbete. Det är ditt uppdrag att säkerställa leveransen gentemot kund och etablera goda relationer till befintlig personal. Det är i ditt allra största intresse att lyckas med personalledning och coacha dina konsulter till utveckling och nya möjligheter hos våra kunder. Det tror vi att du når genom en stark närvaro och goda relationer till såväl kund som medarbetare. Du kommer att arbeta både högt och lågt med arbetsuppgifter utifrån arbetsgruppens och kundens behov, därav blir ingen dag den andra lik. För att lyckas i rollen kommer du att ha stöttning av din närmsta chef som har bred erfarenhet av branschen och ett stort intresse för kunden.
Du som söker:
Vi ser att du är en person som är intresserad av ledarskap samt gruppdynamik, kanske har du till och med erfarenhet av detta från att ha varit ledare inom föreningslivet eller liknande sammanhang. Vi tror att du som söker har viss erfarenhet av att arbeta med att etablera goda relationer.
För att du ska trivas i rollen ser vi att du är en teamspelare som är prestigelös och ödmjuk. Du har en god kommunikativ förmåga och är professionell samt lösningsorienterad i ditt arbetssätt.
För att vara aktuell för tjänsten ser vi att du har en avslutad gymnasieutbildning och gärna utbildning inom ekonomi, personal & HR eller ledarskap. Vi förutsätter att du har goda kunskaper i Officepaketet och eventuellt tidigare erfarenhet av rekryteringsprocesser.
Låter detta som din nästa utmaning? Sök tjänsten redan idag! Intervjuer sker löpande.
Uppdragsgivare: Proffice Partner Solutions AB
Ort: Stockholm
Omfattning: Heltid
Sista dag att ansöka är 2016-09-05. Urval sker löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
För information: Kontakta Anna Liljegren,
Anna.liljegren@proffice.se [ mailto:
Anna.liljegren@proffice.se ] , observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem, ansök på
www.proffice.se [
https://www.proffice.se/ ]
Organisations-/företagsbeskrivning:
En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort - utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill.
Keep improving.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2016-07-11ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-09-05
Ange följande referens när du ansöker: 200953607
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Liljegren
anna.liljegren@proffice.seFöretagProffice Partner Solutions AB
AdressProffice Partner Solutions AB
Regeringsgatan 65
10724 STOCKHOLM
KontorsadressRegeringsgatan 65, 10724 STOCKHOLM
Jobbnummer 2950353
Observera att sista ansökningsdag har passerat.