Stockholmshem söker servicekoordinator - Extra personal

AB Stockholmshem, HR, Serviceenheten / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos AB Stockholmshem, HR, Serviceenheten i Stockholm

Söker du extrajobb där du arbetar med service och ett professionellt kundmöte? Trivs du med att ha ett varierande arbete där du är spindeln i nätet? Vill du tillhöra ett bolag med cirka 400 fantastiska medarbetare och där du kan göra skillnad? Då kanske du är vår nya servicekoordinator.

Din nästa utmaning?
Stockholmshem vill ha fler medarbetare som vill vara med att påverka framtiden och bidra till en bra service för våra besökande hyresgäster och medarbetare. Vi på Stockholmshem tror på att mångfald skapar en bättre arbetsplats och bättre team, samt att våra medarbetare vill växa i en kultur där alla är ansvariga för sin egen och bolagets utveckling.

Som servicekoordinator på Stockholmshem ger du service till både besökande hyresgäster och medarbetare på våra kontor i Skärholmen, Skarpnäck och på Södermalm. Du ser till att det blir ett professionellt kundmöte helt enkelt, oavsett om kunden är intern eller extern. I arbetsuppgifterna ingår b la att bemanna vår reception och butik, vilket innebär att ta emot besökare, hantera ärenden och hjälpa kunder med tillval och övriga beställningar. Eftersom Serviceenheten ansvarar för servicen på kontoret ingår det i jobbet att se till att alla allmänna ytor är trivsamma och funktionella. Ansvar för att teknisk utrustning finns och fungerar i våra mötesrum är en annan viktig del i det dagliga arbetet. Serviceenheten ansvarar även för posthantering, beställning av kontorsmaterial, hantering av våra poolbilar.

Arbetet är mycket varierande och kommer att växla mellan administration, kundmöten och praktiskt arbete. En viktig del av tjänsten består av att ge service genom att ansvara för nyckelhantering och övrig förberedelse vid in- och utflytt.

Vad erbjuder vi?
Hos oss blir du en del av ett kundnära företag, som vågar tänka nytt och där du får bidra med samhällsnytta varje dag. Vi månar om varandra och värderar hållbarhet inom alla delar av bolaget. Bland annat erbjuder vi ett generöst friskvårdsbidrag, sjukvårdsförsäkring och möjlighet att semesterväxla. Du får också spännande och utmanande arbetsuppgifter med goda möjligheter till kompetensutveckling inom branschen och företaget.

Som extrapersonal hos oss på Serviceenheten stöttar du vid frånvaro och semestrar. Arbetstiden är förlagd på helgfria vardagar mellan 07.50-16.10. Vi kommer gemensamt överens om vilka dagar och veckor du kan arbeta. Tillträdet sker enligt överenskommelse.

Vem är du?
För oss är dina personliga egenskaper viktiga och vi söker dig som brinner för service och ett bra kundbemötande. Du är strukturerad, kan prioritera arbetet på ett effektivt sätt och är lugn och stabil i stressade situationer. Eget ansvar för din arbetssituation och utveckling av enheten är självklart för dig. Du har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter och jobbar aktivt för ett positivt arbetsklimat. Vi lägger stor vikt på teamkänslan, du samarbetar och arbetar bra tillsammans med andra. Du är duktig på att skapa kontakter, upprätthålla och underhålla relationer.

Publiceringsdatum
2023-02-01

Bakgrund
- Du har gymnasieutbildning
- Erfarenhet av serviceyrke som exempelvis reception, butik, hotell eller konferens
- B-körkort
- God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift i både svenska och engelska. Ytterligare språkkunskaper är meriterande.

Så ansöker du
Välkommen med din ansökan senast den 9 februari 2023. Har du frågor om tjänsten kan du kontakta Marie Ridell, chef på Serviceenheten 08-508 39 351. Vid frågor gällande rekryteringsprocessen kan du kontakta HR-partner Joakim Cassepierre 08-508 39 134 Facklig kontaktperson för Vision är Chantelle Small, tel. 08-508 39 508.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Stockholmshem
Stockholmshem är ett av landets största bostadsföretag med närmare 60 000 hyresgäster. I mer än 80 år har vi varit med och utvecklat staden, och skapat hem och bostadskvarter åt stockholmarna. Stockholmshem ägs av Stockholms stad.

Ersättning
Timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-02-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2023/490".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
AB Stockholmshem (org.nr 556035-9555)

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
AB Stockholmshem, HR, Serviceenheten

Jobbnummer
7403093

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från AB Stockholmshem, HR, Serviceenheten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos AB Stockholmshem, HR, Serviceenheten: