Specialpedagog/Lärare

Strängnäs kommun, Paulinska skolan / Speciallärarjobb / Strängnäs
2013-03-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Specialpedagog/Lärare" (publicerad 2013-05-16) ⬅️


Visa alla speciallärarjobb i Strängnäs, Knivsta, Enköping, Eskilstuna, Nykvarn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Strängnäs kommun, Paulinska skolan i Strängnäs

Strängnäs kommun utvecklar individen, verksamheten och samhället! Våra 2 000 medarbetare verkar i en dynamisk organisation som gärna prövar nya vägar för att nå sina mål.
Kommunens 32 000 invånare bor i attraktiva tätorter som Strängnäs, Mariefred, Åker och Stallarholmen, eller i mindre orter med landsbygdskaraktär. Till Stockholm tar du dig på mindre än en timme.

Publiceringsdatum
2013-03-07

Arbetsuppgifter
Specialundervisning i åk 4-6.
Pedagogisk kartläggning och handledning
av kollegor.

Kvalifikationer
Lärare
Utbildad specialpedagog /speciallärare med grundbehörighet i teoretiskt ämne år 4-9 eller 4-9 lärare med inriktning spec och annat ämne. Erfarenhet av arbete med och bemötande av elever
i behov av särskilt stöd. Du ska ha god datorvana och gärna erfarenhet av Fronter.

Arbetstider och omfattning
Heltid. 100% Tillsvidareanställning, tillträde: 2013-08-12

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-03-31
Vi undanbeder oss kontakt med annonsörer och bemanningsföretag i rekryteringen
Ange följande referens när du ansöker: 46/13
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Pauliina Björkman, Rektor 0152-29401

Facklig kontakt
Kjell Ekström, LR
Marianne Renfors, Lärarförbundet 076-3978686

Företag
Strängnäs kommun, Paulinska skolan

Adress
Strängnäs kommun, Paulinska skolan
64580 STRÄNGNÄS

Jobbnummer
1487539

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Strängnäs kommun, Paulinska skolan

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Strängnäs kommun, Paulinska skolan: