Spännande tjänst som Orderhandläggare!
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Vill du ha ett varierande och utvecklande arbete på ett av Sveriges mest välkända företag som ger dig en god språngbräda i början på din kommande karriär? Vi på Adecco, Office & HR, ger dig en möjlighet att utvecklas och få en kanonmerit på ditt CV!
Hur ser din arbetsdag ut?
I din roll som orderhandläggare kommer du att arbeta i ett team med likasinnade kollegor där arbetsuppgifterna består av att administrera och svara på inkommande mail från företagets kunder som vill avsluta sitt abonnemang på företagets tjänst. Tjänsten kommer att starta med en fyra veckors utbildning om både företaget och försäljning. I arbetet ges även möjlighet till självständigt arbete och individuell feedback för att du ska få största möjliga utveckling och chansen att bli riktigt bra på det du gör. Tjänsten startar 6 februari och fortsätter till och med årsskiftet. Arbetstiderna är schemalagda mellan måndag-torsdag, 11.15 - 20.00 , fredag 10.15 - 19.00. Efter ett tag kommer du att arbeta söndagar, 10.00 - 18.30 och istället vara ledig på fredagen. Övertid kan förekomma och det är en fast lön.
Vem trivs här?
Du som har avslutade gymnasiestudier och befinner dig i början på din yrkeskarriär och nu letar efter ett arbete med kontorsinriktning och gillar kontakten med andra, både kollegor och kunder, kommer att känna att du hittat rätt. Har du tidigare arbetat med administration eller något typ av service- eller försäljningsarbete kommer du att känna igen dig. Då arbetet även innebär mailkontakt med kunder passar det dig som tycker om att uttrycka dig skriftligt, såväl som muntligt.
Tycker du om att umgås med likasinnade medarbetare som liksom dig är utåtriktad, positiv och framåt i sitt sätt kommer ni tillsammans att har riktigt roligt på arbetet. Gillar du att både ha varierade och upprepande arbetsuppgifter i kombination kommer du att trivas ypperligt på din nya arbetsplats samtidigt som du utmanas och tar nya kliv. Är du en person med stor målmedvetenhet, inre driv och som verkligen vill framåt i din utveckling är detta arbetet för dig eftersom det kommer ge dig en oerhört stabil och viktig grund att stå på inför din framtida yrkeskarriär. Självfallet är det viktigt för dig med ordning och reda. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.
Vad erbjuder vi?
Företaget erbjuder, som tidigare nämnt, en gedigen grundutbildning för att du ska känna dig trygg med dina arbetsuppgifter och arbetsplatsen är beläget i centrala Göteborg. Dina kommande arbetskollegor är precis som du, sociala, framåt och i början på sin arbetskarriär så det finns stor möjlighet till en härlig gemenskap, både på och utanför arbetet.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån. Här finner du en länk till annonsen:
http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1470170Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Helena Åhs på tel: 031-725 45 16.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommenatt söka!
Publiceringsdatum2012-01-19Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg
KontorsadressGötgatan 11
KontaktuppgifterTelefonnummer: 031-725 45 00
Jobbnummer 1133631
Observera att sista ansökningsdag har passerat.